پرونده تخلف صاحب مجموعه تفریحی پولادکف سپیدان تشکیل شد

به گزارش مجله پریها، مدیرکل استاندارد استان فارس گفت: در پی استفاده غیرقانونی از تجهیزات مجموعه تفریحی پولادکف در شهرستان سپیدان که منجر به حادثه شد، ما علیه صاحب این مجموعه، پرونده تخلف تشکیل دادیم.

پرونده تخلف صاحب مجموعه تفریحی پولادکف سپیدان تشکیل شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، مرتضی رهنما چهارشنبه 20 آذر اضافه کرد: زیپ لاین پولادکف به دلیل عدم استاندارد قابلیت راه اندازی نداشته و حادثه ای که برای یکی از شهفرایندان رخ داد و کلیپ آن در فضای مجازی منتشر شده نشانگر استفاده غیرقانونی مالک این مجموعه است که به همین دلیل پفراینده علیه او تشکیل شده و قطعا با متخلف برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

مدیرکل استاندارد استان فارس با اشاره به اینکه اطلاعات دقیقی از شرایط و سلامت شهفرایندی که در پی استفاده از زیپ لاین پولادکف سپیدان دچار حادثه شده در دست نیست، گفت: چه اینکه فردی که دچار سانحه شده شکایت کند و یا نکند، اداره کل استاندارد فارس به دلیل مسئولیتی که در قبال شهفرایندان دارد و اینکه جرم عمومی اتفاق افتاده وارد عمل شده و از متخلف شکایت نموده است.

رهنما گفت: مجموعه تله کابین پولادکف سپیدان اکنون در حال طی کردن فرایند دریافت مجوزهای ایمنی و استانداردسازی تجهیزات است و این مجموعه تا طی مراحل و تاییدیه نهایی استاندارد حق استفاده و بهره برداری از آن را ندارد.

وی ادامه داد: سه دستگاه زیپ لاین دیگر در استان فارس هست که دارای استانداردهای لازم هستند و ایمنی کافی را دارند که شامل زیپ لاین های شهرستان فسا، دراک و پارک نماز شیراز می گردد.

رهنما اعلام کرد: شهفرایندانی که قصد استفاده از زیپ لاین، تله کابین و وسایل شهربازی ها را دارند به دلیل سرعت و ارتفاع زیاد این وسایل حتما باید مجوز استاندارد را از بهره برداران طلب و آن را شخصا مشاهده نمایند.

مدیرکل استاندارد فارس ادامه داد: همه بهره برداران این وسایل بازی و سرگرمی موظف هستند مجوزهای استاندارد وسایل را در معرض دید مردم قرار دهند و شهفرایندان نیز اگر چنانچه این مجوزها را مشاهده نکردند هرگز نباید از آن وسایل استفاده نمایند.

شهرستان سپیدان به مرکزیت شهر اردکان در حدود 80 کیلومتری غرب شیراز واقع است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 بهمن 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3077

به "پرونده تخلف صاحب مجموعه تفریحی پولادکف سپیدان تشکیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرونده تخلف صاحب مجموعه تفریحی پولادکف سپیدان تشکیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید