خاتمه کار دزد زورگیر با شلیک پلیس

به گزارش مجله پریها، تهران (پانا) - رئیس پلیس پیشگیری تهران عظیم از دستگیری یک زورگیر حرفه ای و کشف 70 فقره سرقت تلفن همراه اطلاع داد و گفت ماموران کلانتری تجریش با شلیک تیر هوایی پیروز به دستگیری متهم شدند.

خاتمه کار دزد زورگیر با شلیک پلیس

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جلیل موقوفه ای گفت: روز گذشته ماموران گشت انتظامی کلانتری 101 در حال گشت زنی در محدوده خیابان خزر با فریادهای شهروندی مبنی بر سرقت تلفن همراهش، بلافاصله برای آنالیز موضوع به شهروند مراجعه و تعیین شد موتورسواری تلفن همراهش را سرقت نموده است.

وی با بیان اینکه موتورسوار پس از سرقت به سرعت از محل گریخته بود، ادامه داد: بلافاصله طرح مهار دزد اجرا و ماموران به تعقیب متهم پرداختند و پیروز شدند، پس از مدتی تعقیب موتورسوار را که با انجام حرکات مارپیچ و خطرناک در حال فرار بود، مشاهده نمایند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران مطرح نمود: ماموران گشت کلانتری دستور توقف موتورسیکلت را اعلام ولی متهم بدون توجه به فرمان های پلیسی به فرار خود ادامه و به ناچار ماموران برای جلوگیری از ورود خسارت به سایر خودروها چند تیر هوایی شلیک و بدین ترتیب پیروز به توقیف موتورسیکلت شدند.

این مقام انتظامی شرح داد: در این عملیات پلیسی، دزد دستگیر و با آنالیز های بیشتر تلفن همراه مال باخته کشف و متهم برای تحقیقات پلیسی به کلانتری تجریش انتقال یافت.

سرهنگ موقوفه ای با بیان اینکه متهم در کلانتری به 70 فقره زورگیری با استفاده از سلاح سرد و موبایل قاپی معترف شد، افزود: متهم گفت با پرسه زنی در خیابان های خلوت از غفلت شهروندان که در حال مکالمه تلفنی بودند سوءاستفاده و موبایل آنها را سرقت می نموده و در صورت مقاومت آنان با تهدید سلاح سرد اقدام به زورگیری می نموده است.

این مقام پلیسی خاطر نشان کرد: تا به امروز تعدادی از مال باختگان شناسایی و تحقیقات پلیسی برای کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 9 بهمن 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3906

به "خاتمه کار دزد زورگیر با شلیک پلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاتمه کار دزد زورگیر با شلیک پلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید