هواپیماسازی امبرائر برزیل شرکت اختصاصی خودروهای پرنده تأسیس کرد

به گزارش مجله پریها، شرکت هواپیماسازی امبرائر (Embreaer) میخواهد فعالیت خود در زمینه هواگردهای شهری الکتریکی را توسعه دهد و به این منظور شرکت تابعه ایو (Eve) را راه اندازی نموده است.

هواپیماسازی امبرائر برزیل شرکت اختصاصی خودروهای پرنده تأسیس کرد

با تور برزیل ارزان از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

این شرکت برزیلی اعلام نمود که بخش جدید مستقر در ایالات متحده امریکا در حال کار بر روی مجموعه ای از روینمودها برای ورود به بازار هواگردهای شهری (UAM) است. طرح هایی که در واحد امبرائرایکس (EmbreaerX) این شرکت با توسعه بی سروصدای یک هواگرد شهری الکتریکی طی 4 سال گذشته شروع شده است.

این شرکت علاوه بر پیشبرد برنامه های صدور گواهینامه پروازی برای هواگرد چهارنفره دارای خلبان که هم اکنون نام ایو را یدک می کشد، بر روی سایر زیرساخت ها و سامانه های لازم پشتیبانی از هواگردهای شهری فعالیت خواهد داشت. از جمله نرم افزار مدیریت ترافیک هوایی که توسط شرکت اَتک (Atech) که زیرمجموعه گرفوه امبرائر است توسعه داده شده است.

شرکت تازه تأسیس ایو (Eve) به مدیرعاملی آندره اِستین (Andre Stein) راهنمایی خواهد شد که پیش از این رئیس بخش استراتژی امبرائرایکس بوده است. ایو دارای دفاتری در آمریکا و برزیل خواهد بود.

در آوریل 2017 (فروردین 1396) اوبر الویت (Uber Elevate) از امبرائر به عنوان یکی از شرکای خود برای ساخت هواگردهای الکتریکی به منظور استفاده در تاکسی های هوایی برنامه ریزی شده اوبر ایر (Uber Air) نام برده بود. هیوندای هم که در حال برنامه ریزی برای فراوری گسترده هواگردهای الکتریکی است، به عنوان یکی دیگر از شرکای اوبر در این زمینه شناخته می گردد.

پیش از این امبرائر جزئیات زیادی از برنامه هواگردهای شهری خود منتشر ننموده بود اما سه ماه پیش تأیید کرد که تیم مهندسی با استفاده از شبیه ساز توسعه پارامترهای کنترل پرواز این هواگرد و قوانین راهنمایی آن را شروع نموده است. در همان زمان هم رسانه ها از ثبت یک محصول تجاری با نام ایو در آمریکا از سوی امبرائرایکس خبر داده بودند.

عکس کاور: طرح مفهومی هواگرد شهری ایو امبرائر

Credit: Embraer

منبع: AIN Online

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3708

به "هواپیماسازی امبرائر برزیل شرکت اختصاصی خودروهای پرنده تأسیس کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواپیماسازی امبرائر برزیل شرکت اختصاصی خودروهای پرنده تأسیس کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید