آشنایی هتل آماری اوشن پاتایا (Amari Ocean Pattaya)

به گزارش مجله پریها، اگر به دنبال یک چشم انداز عالی از خلیج پاتایا و خدمات رفاهی سطح بالا هستید، هتل آماری اوشن پاتایا (Amari Ocean Pattaya) یک هتل 5 ستاره شیک و لوکس است که در میان گردشگران شناخته شده و محبوب می‌باشد.

آشنایی هتل آماری اوشن پاتایا (Amari Ocean Pattaya)

ویژگی برتر این هتل، نزدیکی آن به ساحل است و اقیانوس آماری پاتایا در شمال پاتایا تنها 3 کیلومتر دورتر از آن قرار دارد. محبوبیت هتل آماری اوشن پاتایا Amari Ocean Pattaya ساختمان 20 طبقه به خاطر خصوصیات عالی و نمای بی نظیرش از خلیج پاتایاست و در منطقه چونبری واقع شده است.

خدمات رفاهی هتل آماری اوشن پاتایا

امکانات این هتل 5 ستاره شامل، خدمات اتاق، خدمات دربان، وجود صرافی و تبدیل ارز، خدمات خشکشویی و اتوشویی با هزینه جداگانه به همراه نظافت، انبار چمدان و صندوق امانات از خدماتی است که در این هتل فراهم شده است. وجود آسانسور، اینترنت وای فای رایگان در تمام اتاق ها و در فضای عمومی هتل و خدمات نگهبانی به صورت شبانه روزی در دسترس شما خواهد بود. برای افراد .ناتوان و کم توان ویلچر و امکانات دیگری فراهم شده است

همچنین اگر برای سفرهای کاری به تور پاتایا سفر می کنید، می توانید از خدمات فکس یا فتوکپی هتل آماری اوشن پاتایا به همراه اتاق جلسات و مرکز تجاری با پرداخت هزینه ای جداگانه، استفاده کنید. افراد سیگاری و غیر سیگاری فضای مجزای و مختص به خود را دارند. بلیط جاذبه های معروف پاتایا را می توانید از خود هتل و از قبل، تهیه کنید.روزنامه، باربر و نگهداری از کودکان از دیگر امکانات هتل می باشد. یادتان باشد که ورود حیوانات به این هتل ممنوع است.

اگر در تور پاتایا از اتومبیل کرایه ای یا شخصی استفاده میکنید، پارکینگ خصوصی در هتل، وجود دارد که رایگان بوده و نیازی به رزرو از قبل ندارد، در ضمن ترانسفر فرودگاهی به همراه خدمات تاکسی در اختیار شما مهمانان قرار می گیرد. کارکنان هتل به زبان تایلندی و انگلیسی صحبت می کنند. ورود به هتل آماری اوشن پاتایا، از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید و میز پذیرش به صورت شبانه روزی پاسخگوی شما خواهد بود.

امکانات تفریحی هتل آماری اوشن پاتایا

در ساحل فعالیت های ورزشی آبی انتظار شما را می کشد. همچنین سری به باشگاه تناسب اندام هتل زده و حسابی ورزش کنید. استخر شنا و استخر مخصوص کودکان در فضای باز ساخته شده است و منظره ای رو به باغ دارد. تراس آفتابگیر هتل مکان خوبی برای نشستن در ساعات ظهر است همچنین زمین گلفی به مساحت 3 کیلومتر در دسترس شما قرار خواهد گرفت. اگر قصد رفتن به جاذبه های پاتایا را دارید، بلیط ورودی آن را از میز پذیرش بخواهید.

به دلیل موقعیت قرارگیری خوب هتل، می توان به راحتی به کافه معروف هارد راک رفت. خود هتل، رستوران و کافی شاپی به نام رستوران مانترا دارد که برنده جایزه بوده و بهترین غذاهای بین المللی را سرو می کند.

امکانات اتاق های هتل آماری اوشن پاتایا

تمام 297 اتاق و سوئیت های مهمان هتل، پنجره های وسیع کشیده شده از کف تا سقف به همراه یک تراس خصوصی رو به خلیج پر زرق و برق دبی دارند. کفپوش اتاق ها همه چوبی بوده و با نورهای گرم فضای فرح بخشی را ایجاد کرده اند. از امکانات اتاق ها، تلویزیون صفحه تخت پلاسما، قهوه تلخ و چای فوری، نوشیدنی خوشامدگویی رایگان که خستگی سفر را از تنتان بیرون می آورد را نام بردیم. اگر بخواهید می توانید صبحانه خود را در اتاق میل کنید.

تجهیزاتی مانند تهویه مطبوع، وان حمام و دوش به صورت مجزا، حوله دست و صورت و حوله لباسی، سشوار، وسایل بهداشتی- آرایشی رایگان و دمپایی در حمام ها راحتی را به ارمغان می آورد. صندوق امانات، میز کار، تلفن، دستگاه پخش سی دی و دی وی دی به همراه فضای نشیمن مجزا از امکانات اتاق ها می باشد. امکانات اتاق های وی آی پی هتل بسیار بیشتر از مواردی بود که نام بردیم.

  • سوئیت جونیور با نمای استخر: مساحت 63 مترمربع و یک تخت بزرگ دو نفره دارد. این اتاق امکاناتی مانند دوش و وان حمام دارد.
  • اتاق دولوکس دوقلو با نمای اقیانوس: بخش از آن نمایی رو به دریا و دو تخت یک نفره دارد. این اتاق ها برای افراد غیر سیگاری در نظر گرفته شده است.
  • اتاق دولوکس کینگ با نمای اقیانوس: بخش از آن نمایی رو به دریا و مساحت 35 مترمربع به همراه یک تخت بزرگ دو نفره دارد.
  • اتاق اکسکیوتیو کلاب: بخش از آن نمایی رو به دریا و مساحت 49 مترمربع به همراه یک تخت بزرگ دو نفره یا دو تخت یک نفره دارد.
  • سوئیت های جونیور: : بخش از آن نمایی رو به استخر به همراه یک تخت بزرگ دو نفره دارد. این اتاق ها برای افراد غیر سیگاری در نظر گرفته شده است.
  • سوئیت جونیوربا نمای رو به اقیانوس: نمایی رو به اقیانوس به همراه یک تخت بزرگ دو نفره دارد. مساحت این اتاق 63 مترمربع است.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر پاتایا

  • فاصله تا ترمینال اتوبوس: 1.9 کیلومتر است که می توانید پیاده 10 دقیقه ای به آنجا برسید.
  • فاصله تا ایستگاه قطار: 2.7 کیلومتر است که می توانید با تاکسی 12 دقیقه ای به آنجا برسید.
  • فاصله تا سالن نمایش تیفانی: 0.3 کیلومتر است که تنها با 10 دقیقه پیاده روی به این محل می رسید.
  • فاصله تا بهشت خرید پاتایا: 1.4 کیلومتر است که می توانید پیاده 15 دقیقه ای به آنجا برسید. در این بازار شما یک سینما، سالن بازی بولینگ و مغازه های بسیاری را در کنار ساحل پیدا خواهید کرد.
  • فاصله تا ساحل: 1.8 کیلومتر است که می توانید پیاده 20 دقیقه ای به آنجا برسید.
  • فاصله تا هارد راک کافه: 1 کیلومتر است که با ماشین طی این مسیر 8 دقیقه طول می کشد. همچنین اگر پیاده به آنجا بروید تنها 14 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فاصله تا جشنواره مرکزی ساحلی پاتایا: 1.4 کیلومتر است که با ماشین طی این مسیر 11 دقیقه طول می کشد. همچنین اگر پیاده به انجا بروید تنها 25 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فاصله تا خیابان واکینگ استریت: 2.7 کیلومتر است که با ماشین طی این مسیر 25 دقیقه طول می کشد. همچنین اگر پیاده به انجا بروید تنها 35 دقیقه در راه خواهید بود. می توانید خرید های خود را در این خیابان انجام دهید. یا غذاهای خیابانی متنوع تایلندی را امتحان کنید.
  • فاصله تا بندر ها هین فری: 2.9 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 30 دقیقه راه خواهد بود. اگر بخواهید تا آنجا قدم بزنید حدود 35 دقیقه در راه خواهید بود. از این بندر می توانید به بندر نا بان پیر رفته و سری هم به این جزیره بزنید.
  • فاصله تا ساحل جمتین: 12.2 کیلومتر تا هتل آماری اوشن پاتایا فاصله است که می توانید با ماشین 35 دقیقه ای به آنجا برسید.
  • فاصله تا باغ وحش اسریراچا تایگر: حدود 37 کیلومتر است که با ماشین حدود 40 دقیقه تا این مکان راه خواهید داشت.
  • فاصله تا موزه تدی بیر: 300 متر می باشد که پیاده تنها 10 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فاصله تا پارک آبی کارتون نتورک آمازون: 22 کیلومتر می باشد که با ماشین حدود 40 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فاصله تا دنیای زیر آب پاتایا: 8.5 کیلومتر است که با تاکسی 25 دقیقه تا آنجا راه خواهید داشت.
  • فاصله تا فرودگاه بین المللی یوتاپو رایونگ پاتایا: 31.7 کیلومتر است که از فرودگاه با تاکسی 1 ساعت تا هتل در راه خواهید بود.
  • فاصله تا فرودگاه بین المللی سووارنابهامی: 83.8 کیلومتر است که از فرودگاه با تاکسی 1 ساعت و 40 دقیقه تا هتل در راه خواهید بود.

موقعیت هتل آماری اوشن پاتایا

این هتل در منطقه عالی چونبری واقع شده است. 

آدرس هتل: تایلند، 20150 پاتایا مرکزی، چونبری، بنگلامونگ، ناکلو، جاده ساحلی پاتایا، 240مو 5

240 Moo 5, Pattaya Beach Road, Naklua, Banglamung,Chonburi, 20150 Pattaya Central, Thailand

انتشار: 26 اسفند 1396 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 157

به "آشنایی هتل آماری اوشن پاتایا (Amari Ocean Pattaya)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی هتل آماری اوشن پاتایا (Amari Ocean Pattaya)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید