نیمار برای سومین سال پیاپی در روز تولدش مصدوم شد!

به گزارش مجله پریها، ستاره برزیلی PSG به دلیل یک آسیب دیدگی جدید از همراهی تیمش در بازی بعد باز خواهد ماند.

نیمار برای سومین سال پیاپی در روز تولدش مصدوم شد!

به گزارش خبرنگاران، نیمار تنها دو روز پس از برگزاری یک مراسم پرهزینه به مناسبت بیست و هشت ساله شدنش از ناحیه قفسه سینه آسیب دیده و به همین دلیل از همراه پاریسی ها در بازی امشب (سه شنبه) مقابل نانت بازمانده است.

مصدومیت جدید نیمار در حالی اتفاق افتاده که او دو سال گذشته نیز درست در نزدیکی سالروز تولدش مصدوم شده بود. در واقع او از زمانی که بارسلونا را به مقصد پاریس ترک نموده، هر سال در همین مقطع از ماه فوریه دچار مصدومیت شده اما برخلاف دو سال گذشته که مصدومیت هایش از ناحیه پا بود، سال جاری گویا یکی از دنده های او آسیب دیده است؛ البته بعید به نظر می رسد که این مصدومیت او را مانند مصدومیت های سال های قبل برای مدتی طولانی خانه نشین کند.

نیمار با وجود نارضایتی توماس توخل سرمربی پاری سن ژرمن که معتقد بود امکان دارد تمرکز مردانش گرفته گردد، یک مراسم مفصل برای سالروز تولدش برگزار کرد که در آن تعدادی از هم تیمی هایش از جمله مائورو ایکاردی، ادینسون کاوانی و آنخل دی ماریا حضور داشتند، البته توخل در یک نشست خبری خاطرنشان کرد که این جشن روی تصمیم گیری او برای انتخاب نفرات ترکیب اصلی PSG مقابل نانت تأثیر نخواهد گذاشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 فروردین 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3221

به "نیمار برای سومین سال پیاپی در روز تولدش مصدوم شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیمار برای سومین سال پیاپی در روز تولدش مصدوم شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید