نگاهی به ربات ها و دشمنان بازی هورایزن فوربیدن وست؛ دنیای ماشین های زنده

به گزارش مجله پریها، دنیای بازی هورایزن پر از ربات های بسیار بزرگ و پیشرفته است. این موجودات تبدیل به گونه برتر در زمین شده اند. این ربات ها انواع بسیاری دارند و در شکل و اندازه های متفاوت وجود دارند. برای مثال در این بازی از ربات های شبه دایناسور تا پستاندار ماقبل تاریخی و پرنده وجود دارد. با وجود زیبایی که دارند این موجودات یک خطر جدی برای ایلوی (Aloy) هستند.

نگاهی به ربات ها و دشمنان بازی هورایزن فوربیدن وست؛ دنیای ماشین های زنده

بعضی از ربات های موجود در بازی زیرو داون در این بازی هم حضور خواهند داشت. برای مثال واچر که یک دایناسور کوچک بود. این موجودات بیشتری در پی خطر می گردند اما قدرت چندانی ندارند. البته در این میان Snapmaw هم وجود دارد که شبیه یک کروکودیل است. این موجود در اصل برای پاکسازی آب ها استفاده شده اما از کنترل خارج شده و تبدیل به یک موجود بسیار خطرناک شده است.

فوربیدن وست پر از خطرات بسیار است. در تریلر گیم پلی این بازی ما تعدادی از این خطرها را مشاهده کردیم. از چیزهایی که ما در این تریلر دیدیم می توان به Claw Strider و Tremortusk اشاره کرد. البته در این بازی تعداد بسکمک ربات دیگر برای مبارزه، راندن و فرار وجود دارد. پس ایلوی باید برای هر خطری در این دنیای عجیب آماده باشد.

هیولاهای بسیار زیبای این بازی

Blake Politeski از همان ابتدای کار هورایزن زیرو داون با تیم سازنده کار می کرد. نقش او هم مدیر بخش طراحی ربات ها بود. حال با کمک Maxim Fleury قرار است یک اثری بسیار زیبا تحویل طرفداران بدهند.

بلیک در مصاحبه ای گفت:

مکسیم توضیح داد:

توسعه تعداد ربات های موجود

در بازی زیرو داون بیش از 25 نوع موجود مختلف وجود داشت. بلیک گفت که در بازی اول زمینه کلی بازی طراحی شد. حال با اضافه شدن بخش های نو به بازی توانستند آن را توسعه دهند. برای مثال Watcher مثل یک دوربین مدار بسته است. Ravager یک سرباز آماده حمله است. هر ربات برای خود نقش خاصی دارد. تیم طراحی ربات با مخلوط کردن شکل ربات ها و توانایی های خاصشان توانستند تعدادی قابلیت بسیار جالب طراحی کنند. او در ادامه اضافه کرد:

مانند همیشه، هدف اصلی گوریلا گیمز ساخت یک دنیای بسیار خاص برای این بازی است. ساخت این دنیا شامل موجوداتی است که در هورایزن گشت و گذار خواهند کرد. مکسیم توضیح داد:

دشمنان نو اما خطرناک

در گذشته ما اعلام کردیم که ایلوی توانایی های نوی برای مبارزه پیدا کره است. این حرکات نو برای دوام آوردن او در این دنیای سخت لازم است. مکسیم در این زمینه توضیح داد:

بلیک در ادامه گفت:

افعالی مثل بالارفتن از دیوار یا استفاده از بمب دودی به ایلوی فرصت فرار می دهد. ربات ها در دنیای فوربیدن وست بسیار سریع تر و خطرناک تر از قبل هستند با این حال کاربر می تواند فرایند کار آن ها را آموخته و با آن ها مبارزه کند. برای مثال یک صدای خاص یا رفتاری خاص از این موجود باعث می شود تا شما متوجه حمله او بشوید.

با Tremortusk آشنا شوید!

در تریلر گیم پلی هورایزن فوربیدن وست ایلوی با یکی از بزرگ ترین دشمنان بازی روبه رو شد. نام آن Tremortusk بوده و یکی از زیبا ترین ربات های بازی است. با اینحال شکست دادن او به شدت سخت است.

مکسیم توضیح داد:

بلیک در کنار آن گفت:

طبق گفته های این دو نفر ترمورتاسک سرسخت ترین دشمن در بازی است. این موجود نیاز به آمادگی بسکمک برای مبارزه دارد. البته با وجود سرعت کم آن می توان با کمی هوش آن را از بین برد.

Override ورق را برای شما برخواهد گرداند

بیشتر ربات های هورایزن تمایل شدیدی به مبارزه دارند. از طرفی بیشتر آن ها علاقه به کمک به او هم دارند. برای مثال Tallneck که دشمنی زیادی نداشته و تمایل دارند تا با اوردرایو از آن ها استفاده بشود.

مکسیم گفت:

بلیک در ادامه گفت:

یکی از چیزهایی که شرکت گوریلا گیمز به شدت به آن توجه دارد نظر کاربران روی مکانیک های نو ایلوی است. این شرکت تمام تلاش خود را کرده تا ایرادات زیرو داون را برطرف کند و فوربیدن وست را به بهترین حالت ممکن ارائه دهد.

منبع: Blog.playstation.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 آذر 1400 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4455

به "نگاهی به ربات ها و دشمنان بازی هورایزن فوربیدن وست؛ دنیای ماشین های زنده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی به ربات ها و دشمنان بازی هورایزن فوربیدن وست؛ دنیای ماشین های زنده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید