نسل جدید خودروهای تویوتا با آینه های دیجیتال در راهند ، سری جدید لکسوس ای اس تا سال 2019 وارد بازار می گردد

به گزارش مجله پریها، نسل جدید خودروهای لکسوس با آینه های هوشمند در راهند. این تغییرات می توانند نوید بخش تغییراتی باورنکردنی در حوزه خودروهای هوشمند باشند.

نسل جدید خودروهای تویوتا با آینه های دیجیتال در راهند ، سری جدید لکسوس ای اس تا سال 2019 وارد بازار می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از سی نت، شرکت تویوتا در کوشش است نسل جدید خودروهای لکسوس را قوی تر از همه رقبا وارد بازار کند.

تویوتا وعده داده از طریق آینه های دیجیتال به رتبه نخست جهان در حوزه فراوری خودرو دست پیدا کند. بر اساس گزارش های شرکت لکسوس. این برند قصد دارد،خودروی مدل لکسوس ای اس را با استفاده از تکنولوژی فوق العاده خود منحصر به فرد کند.

نسل هفتم خودروی لکسوس ای اس تا سال 2019 وارد بازار فناوری می گردد. اگرچه مدل های پیشین این خودرو چندان موفقیتی در رقابت با دیگر برندها نداشتند، اما لکسوس قصد دارد با استفاده از فناوری آینه هوشمند رقبا را کنار بزند.

این آینه های دیجیتالی در شرایطی معرفی می شوند که سازنده ژاپنی مدعی است این نخستین خودروی جهان است که از این نو آینه ها پشتیبانی می نماید.

البته متاسفانه این فناوری فعلا برای بازار داخلی در دسترس است و بعید است به سرعت از ژاپن خارج گردد. سیستم آینه های هوشمند در اطراف یک جفت دوربین کوچک نصب و در کنار آینه ها قرار می گیرد. این آینه ها قابلیت نمایش محیط اطراف و فیلمبرداری ویژه را دارند و حتی در شرایط برفی و بارانی پاسخگوی نیازهای کاربران خواهند بود.

البته جالب است بدانید ادعای تویوتا در خصوص نخستین شرکت خودروسازی جهان در حوزه آینه های دیجیتال نیز چندان بر واقعیت مبتنی نیست. چرا که آئودی نیز اعلام نموده در خودروهای نسل آینده خود E-Tron SUV از فناوری اینه هوشمند استفاده خواهد نمود. لکسوس 2019 با قیمت احتمالی 40 هزار دلار عرضه می گردد.

منبع: انتخاب
انتشار: 24 شهریور 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 428

به "نسل جدید خودروهای تویوتا با آینه های دیجیتال در راهند ، سری جدید لکسوس ای اس تا سال 2019 وارد بازار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسل جدید خودروهای تویوتا با آینه های دیجیتال در راهند ، سری جدید لکسوس ای اس تا سال 2019 وارد بازار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید