نسخه 35 میلی متری روزی روزگاری در هالیوود اکران می گردد

به گزارش مجله پریها، آی سینما: در حالی که جدیدترین ساخته کوئنتین تارانتینو از اواخر این ماه میلادی اکران خواهد شد، یک سینمای زنجیره ای اعلام نموده که نسخه 35 میلی متری روزی روزگاری در هالیوود را در سراسر آمریکا به نمایش می گذارد. تارانتینو این فیلم را با نگاتیو و با فرمت 35 میلی متری ساخته است.

نسخه 35 میلی متری روزی روزگاری در هالیوود اکران می گردد

آلامو درفت هاوس که مجموعه ای از سالن های سینما در آمریکا را دارد، نهمین فیلم بلند تارانتینو را در 17 سالن در نقاط مختلف ایالات متحده اکران می نماید . همچنین نسخه 70 میلی متری این فیلم در سن فرانسیسکو روی پرده می رود.

به این ترتیب تماشاگران می توانند روزی روزگاری در هالیوود را با فرمت مورد علاقه کارگردان تماشا نمایند، همان فرمتی که او در دهه 1960 فیلم ها را در سالن سینما می دید و الهام بخش او برای ساخت اثر جدیدش بوده است.

صاحبان این سینماهای زنجیره ای همچنین قصد دارند در ماه اوت و همزمان با اکران روزی روزگاری در هالیوود فیلم هایی را که شباهت موضوعی و تکنیکی با کار تازه کارگردان پیشرو دارد، به نمایش بگذارند. از کشتی بخار بیل جونیور باستر کیتون تا مکی دیوانه: جاده خشم در این برنامه روی پرده خواهند رفت.

در سال 2015 فیلم قبلی تارانتینو یعنی هشت نفرت انگیز در بعضی سینماها با فرمت 70 میلی متری اکران شد. روزی روزگاری در هالیوود با بازی لئوناردو دی کاپریو، برد پیت و مارگو رابی را کمپانی سونی از 25 ژوئیه در آمریکای شمالی روی پرده سینماها می فرستد.

9417

منبع: آی سینما
انتشار: 27 مرداد 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2560

به "نسخه 35 میلی متری روزی روزگاری در هالیوود اکران می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه 35 میلی متری روزی روزگاری در هالیوود اکران می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید