ناصحی: برای قهرمانی تجربه دیگر مدعیان را نداشتیم، گل محمدی انتخاب هوشمندانه ای برای پدیده بود

به گزارش مجله پریها، رضا ناصحی، کاپیتان تیم فوتبال پدیده شهر خودرو معتقد است که آنها برای رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر، به اندازه دیگر مدعیان تجربه نداشتند.

ناصحی: برای قهرمانی تجربه دیگر مدعیان را نداشتیم، گل محمدی انتخاب هوشمندانه ای برای پدیده بود

رضا ناصحی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با اشاره به عملکرد پدیده در فصل گذشته گفت: ما فصل پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشتیم، خصوصاً زمانی که مسائل اقتصادی شرایط را سخت نموده بود، ولی آقای حمیداوی ناجی پدیده شد و تیم ما دوباره شرایط خوبی پیدا کرد. نکته مهم دیگر حضور یحیی گل محمدی در پدیده بود. آقا یحیی یک انتخاب هوشمندانه برای پدیده در ابتدای فصل بود و نقش مهمی در موفقیت تیم ما داشت.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: این درست است که در فصل گذشته عملکرد خوبی داشتیم، ولی معتقدم که می توانستیم حداقل به مقام نایب قهرمانی برسیم. اگر پیغام نیازمند در بازی با سپاهان یکی از موقعیت های فراوان ما را مهار نمی کرد، الان به مقام نایب قهرمانی رسیده بودیم، ولی پدیده در مجموع فراتر از حد انتظار ظاهر شد. ما برای قهرمان شدن به اندازه دیگر مدعیان تجربه نداشتیم، ولی می توانیم برای فصل بعد این تجربه را هم در کنار خودمان داشته باشیم.

مدافع تیم فوتبال پدیده شهر خودرو در خصوص وضعیتش برای فصل آینده و اینکه آیا فکر می نماید دوباره پیراهن پدیده را بر تن خواهد نمود، گفت: من شش سال است که در پدیده هستم و دوست دارم دوباره برای این تیم بازی کنم. ما می توانیم در فصل آینده کارهای بزرگ تری انجام دهیم و امیدوارم که بهترین اتفاقات برای پدیده رخ دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 مرداد 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2489

به "ناصحی: برای قهرمانی تجربه دیگر مدعیان را نداشتیم، گل محمدی انتخاب هوشمندانه ای برای پدیده بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناصحی: برای قهرمانی تجربه دیگر مدعیان را نداشتیم، گل محمدی انتخاب هوشمندانه ای برای پدیده بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید