میل شدید به خوردن اسفنج، بیماری عجیبی که یک زن به آن مبتلاست!

به گزارش مجله پریها، خانواده زن میانسالی که عادت به خوردن اسفنج دارد، وجود هرگونه اسفنج در خانه را ممنوع نموده اند.

میل شدید به خوردن اسفنج، بیماری عجیبی که یک زن به آن مبتلاست!

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی خبرنگاران، به نقل از صحیفة الرؤیة؛ خانواده ای در شمال ولز ورود اسفنج ها به خانه خود را ممنوع نموده اند تا بتوانند اشتهای عجیب و غریبی که باعث می گردد مادرشان اسفنج ها را مانند غذا بخورد، مهار نمایند.کلر لوئیز از سن 14 سالگی جویدن و بلعیدن اسفنج را آغاز نموده است.

وب سایت دیلی پست گزارش داد که کلر بدترین حالت خود را هنگامی که یک تکه اسفنج را در یکی از کشو های کوچک خود مخفی نموده بود، پشت سر گذاشت و حدود یک هفته به خوردن تکه های آن ادامه داد.

زن 44 ساله معتقد است که از اختلال خوردن به نام پیکا رنج می برد، این یک بیماری نادر است که باعث می گردد فرد چیز هایی بخورد که قابل خوردن نیستند. او در کوشش برای محافظت از خود در برابر آسیب های اشتهای عجیبش، با شوهرش موافقت کرد که خرید اسفنج را متوقف نمایند.

کلر درباره شرایط خود می گوید: من احساس گاز گرفتن، جویدن و بلعیدن اسفنج را دوست داشتم. در خصوص انواع اسفنج هایی که او ترجیح می دهد، مادر گفت که مقرون به صرفه ترین برترین است. او بعلاوه قطعات اسفنجی با سوراخ های کوچک را ترجیح می دهد و از آن هایی که پاره شدن آن ها سخت است، خوشش نمی آید.

کلر می گوید اشتهای عجیب او با احساس خستگی یا استرس افزایش می یابد و هنگام بارداری دو پسر خود، ویلیام 11 ساله و سام 10 ساله، مقاومت در برابر آن بسیار سخت بود. این مادر معتقد است که کمبود آهن ممکن است علت اعتیاد او به خوردن اسفنج باشد و می گوید که این شرایط را برای دو پسرش شرح داده و در کوشش برای جبران کمبودهای بدن خود، قرص آهن را آغاز نموده است.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4409

به "میل شدید به خوردن اسفنج، بیماری عجیبی که یک زن به آن مبتلاست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میل شدید به خوردن اسفنج، بیماری عجیبی که یک زن به آن مبتلاست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید