میزبانی خاتم از پیکان در حساس ترین بازی، رقابت فشرده در صدر جدول

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران، دیدارهای هفته ششم لیگ برتر والیبال روز جمعه با برگزاری شش دیدار پیگیری خواهد شد. تیم پیکان که در هفته پنجم رقابت ها با شکست مقابل سایپا صدر جدول را از دست داد این هفته و در حساس ترین بازی در اردکان میهمان خاتم خواهد بود.

میزبانی خاتم از پیکان در حساس ترین بازی، رقابت فشرده در صدر جدول

در دیگر بازی هفته نیز تیم شهرداری ورامین کههفته گذشته با شکست شهرداری ارومیه 13 امتیازی شد و در صدر جدول رده بندی نهاده شد میزبان عقاب نهاجا خواهد بود. تیم تازه وارد عقاب نهاجا نیز با راهنمایی فرهاد نفرزاده هفته گذشته موفق شد شاگردان بهروز عطایی در کاله مازندران را شکست دهد و مجموع امتیازاتش را به عدد چهار برساند و در رده نهم جدول قرار گیرد.

دو تیم شهرداری گنبد و سایپا تهران نیز که به ترتیب در رده چهارم و پنجم جدول رده بندی قرار دارند این هفته در تهران به مصاف هم خواهند رفت و برای کسب سه امتیاز کوشش خواهند کرد.

دیدارهای هفته ششم لیگ برتر والیبال:

* خاتم اردکان - پیکان تهران * شهروند اراک - شهرداری تبریز * سایپا تهران - شهرداری گنبد * شهرداری ارومیه - پیغام خراسان * شهرداری ورامین - عقاب نهاجا * کاله مازندران - فولاد سیرجان دورنا ارومیه نیز این هفته استراحت خواهد داشت.

* جدول رده بندی لیگ برتر والیبال در خاتمه هفته پنجم:

1. شهرداری ورامین با 13 امتیاز 2. خاتم اردکان با 12 امتیاز 3. پیکان تهران با 12 امتیاز 4. شهرداری گنبد با 11 امتیاز 5. سایپا تهران با 10امتیاز 6. کاله آمل با 8 امتیاز 7. پیغام مشهد با 6 امتیاز 8. فولاد سیرجان با 6 امتیاز 9. عقاب نهاجا با 4 امتیاز 10. شهروند اراک با 4 امتیاز 11. شهرداری تبریز با 2 امتیاز 12. دورنا ارومیه با یک امتیاز 13. شهرداری ارومیه با یک امتیاز

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 فروردین 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1782

به "میزبانی خاتم از پیکان در حساس ترین بازی، رقابت فشرده در صدر جدول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزبانی خاتم از پیکان در حساس ترین بازی، رقابت فشرده در صدر جدول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید