منچسترسیتی با شکست کریستال پالاس به طور موقت صدرنشین شد

به گزارش مجله پریها، تهران- خبرنگاران- شاگردان پپ گواردیولا در تیم منچسترسیتی با غلبه بر تیم سخت کوش کریستال پالاس ضمن جبران شکست دیدار رفت، به طور موقت جای تیم لیورپول در صدر جدول رده بندی این رقابت ها را نیز گرفتند.

منچسترسیتی با شکست کریستال پالاس به طور موقت صدرنشین شد

به گزارش خبرنگاران؛ بازیکنان منچسترسیتی که امروز (یکشبنه) برای حاضر شدن در این دیدار راهی استادیوم سلهارست پارک در منطقه بورو کرایدن لندن شده بودند، میزبان خود را با نتیجه 3 بر یک مغلوب و سه امتیاز ارزشمند این دیدار خارج از خانه را کسب کردند.

رحیم استرلینگ در این دیدار مهم و تاثیرگذار در دقایق 15 و 63، 2 بار برای منچسترسیتی گلزنی کرد و دیگر گل این تیم را گابریل ژسوس در دقیقه 90 و در حالی به ثمر رساند که در دقیقه 75 جایگزین سرخیو آگوئرو شده بود.

تنها گل تیم کریستال پالاس را لوکا میلیووجویچ در دقیقه 81 از روی یک ضربه ایستگاهی به ثمر رساند.

آبی آسمانی ها با کسب هر سه امتیاز این دیدار 83 امتیازی شده و با یک پله صعود در صدر جدول رده بندی لیگ جزیره قرار گرفتند.

تیم کریستال پالاس نیز با قبول این شکست و 39 امتیاز اندوخته خود با یک پله سقوط به صندلی سیزدهم جدول رده بندی این رقابت ها تنزل پیدا کرد. بازیکنان این تیم در حالی امروز مغلوب حریف قدرتمند خود شدند که در دیدار رفت که در استادیوم اتحاد برگزار گردید، منچسترسیتی را با نتیجه 3 بر 2 شکست داده بودند.

این درحالی است که تیم لیورپول در حساس ترین دیدار هفته سی و چهارم رقابت های لیگ برتر تا دقایقی دیگر با چلسی دیدار خواهد نمود.

ورزشی **9144**9129

منبع: ایرنا
انتشار: 16 تیر 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2410

به "منچسترسیتی با شکست کریستال پالاس به طور موقت صدرنشین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منچسترسیتی با شکست کریستال پالاس به طور موقت صدرنشین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید