مسائل ارزی گریبان تکواندو را گرفت، سفر به انگلستان روی هوا

به گزارش مجله پریها، سفرهای برون مرزی برای ورزش حالا تبدیل به یک بحران جدی گردیده است. بعد از کشتی حالا نوبت به وزنه برداری و تکواندو رسیده تا این شرایط سخت را تجربه نمایند.

مسائل ارزی گریبان تکواندو را گرفت، سفر به انگلستان روی هوا

به گزارش خبرنگاران ، تیم ملی تکواندو بدون دو تکواندوکار خود برای اخذ روادید سفر به انگلستان راهی ترکیه شد اما حالا شنیده می شود که این سفر ممکن است انجام نشود.

مرحله چهارم از سری رقابتهای گرندپری تکواندو در سال 2018، طی روزهای 27 تا 30 مهرماه به میزبانی انگلستان در منچستر برگزار می شود و تیم ملی کشورمان باید برای دریافت ویزا انگلستان راهی ترکیه می شد.

مسائل ارزی حاکم بر کشور که این روزها بخش های مختلف را درگیر نموده، گریبان تکواندو را هم گرفت و سفر روز یکشنبه تیم ملی به ترکیه در آستانه لغو شدن بود که برخی رایزنیها باعث شد اقدام اولیه برای اخذ روادید انجام شده و سپس در مورد سفر به انگلستان و مسائل مربوطه به آن تصمیم گیری شود. شنیدهها حاکی از آن است که در کنار مسائل ارزی، برخی مسائل دیگر هم در مسیر سفر تکواندو به ترکیه وجود داشت که خوشبختانه خیلی زود برطرف شد.

در نهایت تیم ملی تکواندو عصر یکشنبه راهی ترکیه شد و همین تاخیر در اعزام، باعث شد مشکل خروجی سعید رجبی و ابوالفضل یعقوبی حل نشود و این دو در تهران بمانند تا در فرصتی دوباره برای اخذ روادید آنها اقدام شود.

تیم ملی تکواندو امروز به تهران بازمی شود و تمرینات خود را از سر می گیرد.

ماجرای سفرها به بحرانی برای ورزش تبدیل گردیده و آرام آرام تمامی فدراسیون ها را تحت تاثیر خود قرار می دهد ابتدا فدراسیون کشتی وارد این داستان شد و بعد وزنه برداری، تنیس روی میز و حالا هم تکواندو دچار این بحران جدی گردیده اند.

250،5

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 2 دی 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1136

به "مسائل ارزی گریبان تکواندو را گرفت، سفر به انگلستان روی هوا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل ارزی گریبان تکواندو را گرفت، سفر به انگلستان روی هوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید