مردم، هیجانی وارد بازار خودرو نشوند

به گزارش مجله پریها، سرپرست معاونت امور صنایع با تاکید بر مدیریت فضای دلالی سوداگرایانه و واسطه گری، هشدار داد: مردم هیجانی و تحت تاثیر فضای سوداگری وارد این فضا نشوند، چون متضرر خواهند شد.

مردم، هیجانی وارد بازار خودرو نشوند

به گزارش خبرنگاران از ایرنا، روز شنبه وزارت صنعت، معدن و تجارت، مهدی صادقی نیارکی در واکنش به نوسانات بازار خودرو و سو استفاده سوداگران از فضای کنونی بازار خودرو، از بررسی تداوم تولید خودروی پراید 131 با حضور مراجع تصمیم گیر تا ساماندهی بازار خودرو خبر داد.

در روزهای گذشته معاون بازاریابی و فروش سایپا با اشاره به افزایش قیمت پراید در بازار، گفت: این خودروساز آماده است در صورت لزوم و موافقت مراجع فرادستی فروش پراید را برای تنظیم بازار از سر بگیرد.

حسین کاظمی اضافه نمود: اتفاقی که پس از توقف تولید محصولاتی مانند پیکان و زانتیا افتاد، درخصوص خودرو پراید نیز رخ داد و با انتشار خبر توقف تولید، قیمت آن در بازار آزاد به شکل غیرمنطقی افزایش پیدا کرده است.

وی گفت: تولید دو مدل پراید 132 و 111 متوقف شده، اما خط تولید پراید 131 برای انجام تعهدات قبلی همچنان فعال است و با افزایش ظرفیت آن و برای کاهش قیمت ها می توان عرضه پراید را از سر گرفت.

پنجشنبه گذشته رییس سازمان بازرسی کل کشور اعلام کرد: شورای رقابت هفته آینده فرمول قیمت گذاری خودرو را ارائه می کند و قیمت خودرو بر اساس این فرمول معین می شود.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 16 تیر 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3433

به "مردم، هیجانی وارد بازار خودرو نشوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم، هیجانی وارد بازار خودرو نشوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید