مدیرعامل گوگل به سناتورها نامه نوشت ، ابعاد همکاری ساندار پیچای با دولت چین همچنان نامشخص است

به گزارش مجله پریها، ساندار پیچای، مدیر عامل گوگل به سناتورهای ایالات متحده نامه ای نوشت و در قالب این نامه به ابعاد مختلف همکاری خود با چین اشاره نمود.

مدیرعامل گوگل به سناتورها نامه نوشت ، ابعاد همکاری ساندار پیچای با دولت چین همچنان نامشخص است

به نقل از سی نت، همزمان با سرانجام یافتن ماه اوت، پیچای نامه ای به سناتورهای ایالات متحده نوشت تا ثابت کند هیچ نقشی در فرایندهای منفی یا جاسوسی در چین ندارد.

ساندار پیچای، در این نامه به سناتورهای ایالات متحده در مورد نگرانی های موجود در خصوص کوشش های این شرکت در چین شرحاتی ارائه نموده است. اما در این نامه او اشاره چندانی به پاسخ سوالات در مورد پروژه موسوم به legislators نکرد. پروژه ای که طرحی آشکار از سوی شرکت تحت سرپرستی وی برای ساخت یک موتور جستجوی سانسور گردیده برای چینی ها است. ان هم در شرایطی که چین از هشت سال پیش تاکنون گوگل را سانسور نموده است.

سناتورهایی از جمله مارک وارنر سناتوردموکرات از ویرجینیا، و مارکو روبیو سناتور جمهوریخواه از فلوریدا، به گوگل برای جزئیات خاصی نظیر اینکه چگونه این محصول کار می نماید یا چگونه این شرکت با دولت چین همکاری دارد هشدار داده و از این شرکت شرح خواسته اند.

بر اساس یک کپی از نامه که به گروه خبری سی نت رسیده است؛ از قول ساندار پیچای می خوانیم: ما به طور اتفاقی و از پیش مشخص نگردیده به این موضوعات می پردازیم. بنابراین هنوز نمی دانیم که آیا سرویس جستجوی ما در چین آزاد می گردد یا خیر. ما در موقعیتی نیستیم که قادر به پاسخگویی به این نوع پرسش ها باشیم.

با توجه به حساسیت بالای این روزهای سناتورها روی فعالیت های گوگل، باید دید این شرکت چگونه می تواند از پس پاسخدهی به این حساسیت ها بر آمده و با مشکلات مبارزه کند.

منبع: انتخاب
انتشار: 21 مهر 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 670

به "مدیرعامل گوگل به سناتورها نامه نوشت ، ابعاد همکاری ساندار پیچای با دولت چین همچنان نامشخص است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل گوگل به سناتورها نامه نوشت ، ابعاد همکاری ساندار پیچای با دولت چین همچنان نامشخص است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید