محرمی: امیدوارم پرسپولیس قهرمان آسیا گردد، برانکو جای رفیعی را پُر می نماید

به گزارش مجله پریها، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس ابراز امیدواری کرد این تیم با راهنمایی برانکو ایوانکوویچ قهرمان آسیا گردد.

محرمی: امیدوارم پرسپولیس قهرمان آسیا گردد، برانکو جای رفیعی را پُر می نماید

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

مجتبی محرمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شرایط پرسپولیس در فصل نقل وانتقالات گفت: چند بازیکن با نظر برانکو به تیم اضافه شده اند که امیدوارم آنها عملکرد خوبی در پرسپولیس داشته باشند. البته معتقدم که پرسپولیس همچنان به جذب چند بازیکن دیکر احتیاج دارد تا قوی تر گردد. به هر حال این تیم شانس قهرمانی در آسیا را دارد و باید تقویت گردد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پرسپولیس می تواند قهرمان آسیا گردد؟، خاطر نشان کرد: پرسپولیس با این بازیکنان و مربی باهوشی مثل برانکو توانایی موفقیت در آسیا را دارد و امیدوارم قهرمان آسیا گردد.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره جدایی سروش رفیعی از این تیم تأکید کرد: رفیعی بازیکن خوبی است، ولی به هر حال تصمیم به جدایی گرفت. مطمئناً برانکو با تدابیر خاص خودش جای رفیعی را پر می نماید.

محرمی در ادامه این گفت وگو درباره عملکرد کی روش و صعود تیم ملی به جام جهانی گفت: کی روش عملکرد بسیار خوبی داشت و ما توانستیم بدون دردسر به جام جهانی برویم و همه مردم هم شاد شدند. مهم این است که در این یک سال ابزار و امکانات لازم در اختیار تیم ملی قرار بگیرد تا ما بتوانیم در جام جهانی نمایش خوبی داشته باشیم و از گروه مان صعود کنیم. باید بهترین اردو و بهترین بازی های تدارکاتی را برای تیم ملی در نظر بگیرند.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3130

به "محرمی: امیدوارم پرسپولیس قهرمان آسیا گردد، برانکو جای رفیعی را پُر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محرمی: امیدوارم پرسپولیس قهرمان آسیا گردد، برانکو جای رفیعی را پُر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید