مجازات سنگین بازیکن آتالانتا به خاطر درگیری با بازیکن میلان

به گزارش مجله پریها، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا برای هافبک تیم آتالانتا به خاطر درگیری فیزیکی اش با یکی از بازیکنان میلان و رفتار ناشایست در قبال داور مسابقه، محرومیتی چند جلسه ای در نظر گرفت.

مجازات سنگین بازیکن آتالانتا به خاطر درگیری با بازیکن میلان

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، مارتن دِرون، هافبک تیم فوتبال آتالانتا به خاطر رفتارهای ناشایستی که در بازی یکشنبه شب تیمش برابر میلان انجام داد، 4 جلسه از همراه آبی و مشکی پوشان برگامو محروم و به پرداخت 10 هزار یورو جریمه نقدی محکوم شد.

درون 30 ساله در بازی مهمی که پیروزی در آن برای آتالانتا جهت کسب عنوان نایب قهرمانی ضروری بود اما با نتیجه 2 بر صفر تن به شکست داد، در اعتراض به تصمیم داور برای اعلام دومین پنالتی به سود میلان در دقیقه دوم وقت های تلف شده نیمه دوم و هل دادن او و ضربه زدن به پشت گردن یکی از بازیکنان حریف، کارت قرمز مستقیم گرفت.

با مجازاتی که برای ملی پوش هلندی آتالانتا در نظر گرفته شده است - کسی که در این فصل 35 بازی برای تیمش انجام داده - او 4 هفته نخست فصل آینده سری A را از دست خواهد داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 تیر 1400 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4232

به "مجازات سنگین بازیکن آتالانتا به خاطر درگیری با بازیکن میلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجازات سنگین بازیکن آتالانتا به خاطر درگیری با بازیکن میلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید