فوتبال دنیا، ایگواین به بازی با یوونتوس می رسد

به گزارش مجله پریها، فوتبال دنیا - بر اساس گزارش یک رسانه ایتالیایی، گونسالو ایگواین به بازی حساس هفته آینده این تیم مقابل یوونتوس خواهد رسید.

فوتبال دنیا، ایگواین به بازی با یوونتوس می رسد

به گزارش خبرنگاران، در جریان پیروزی یک بر صفر دراماتیک شب گذشته (یکشنبه) تیم فوتبال میلان مقابل اودینزه در هفته یازدهم سری A ایتالیا، گونسالو ایگواین به دلیل ضربه ای که رولاندو ماندراگورا با زانو به پشت وی زد، احساس درد داشت و در نهایت 10 دقیقه بعد یعنی در دقیقه 35 از زمین بازی بیرون رفت.

شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا گزارش داد که پزشک تیم میلان بلافاصله پس از تعویض ایگواین، در اتاق رختکن میلان وضعیت وی را آنالیز نموده و سپس برای تماشای ادامه بازی به کنار زمین بازگشته اند.

بر اساس همین گزارش، به نظر می رسد ایگواین تنها دچار کبودی از ناحیه کمر شده باشد و به نظر نمی رسد که او برای همراهی میلان در دیدار هفته آینده مقابل یوونتوس، تیم پیشینش مسئله ای داشته باشد، اگرچه ممکن است گتوسو به مهاجم آرژانتینی اش در بازی پنجشنبه شب مقابل رئال بتیس در مرحله گروهی لیگ اروپا استراحت بدهد.

میلان در تاریخ 11 نوامبر (یکشنبه 20 آبان) در هفته دوازدهم سری A ایتالیا در استادیوم سن سیرو پذیرای یوونتوس صدرنشین خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 اسفند 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1760

به "فوتبال دنیا، ایگواین به بازی با یوونتوس می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، ایگواین به بازی با یوونتوس می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید