ماهینی: امیدوارم 100 هزار طرفدار به آزادی بیایند

به گزارش مجله پریها، بازیکن پرسپولیس می گوید پتانسیل این تیم در بازی فردا، تماشاگران است.

ماهینی: امیدوارم 100 هزار طرفدار به آزادی بیایند

به گزارش خبرنگاران، پرسپولیس فردا (دوشنبه) در چارچوب دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، در استادیوم آزادی به مصاف الدحیل می رود. حسین ماهینی در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: بازی سختی مقابل الدحیل داریم. به رغم صحبت هایی که بعد از بازی قبل شد، نتیجه و بازی خوبی داشتیم. فکر می کنم شانس دو تیم برای بازی فردا 50-50 است. پتانسیل خوب ما در بازی فردا، تماشاگران هستند. امیدوارم مانند بازی های گذشته، 100 هزار طرفدار به استادیوم آزادی بیاید. 40 میلیون طرفدار داریم که برای ما دعا می نمایند.

بازیکن پرسپولیس اضافه نمود: هدف کلی پرسپولیس، چه در لیگ برتر و چه در لیگ قهرمانان آسیا، خوشحال کردن طرفدارانمان است. همان طور که برانکو گفت، 60-50 درصد تیم ما باتوجه به مشکلاتی که داریم، با مصدومیت بازی می نمایند. ما کمبود بازیکن داریم اما به خاطر باشگاه و طرفدارانمان با درد بازی می کنیم. به همین دلیل تمام تلاشمان را در بازی فردا به کار می گیریم تا بتوانیم دل طرفدارانمان را شاد کنیم.

ماهینی در ادامه صحبت هایش گفت: بازی های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا متفاوت است. در این دو، سه سال اکثر بازیکنان در لیگ قهرمانان بازی کردند. در آزادی بیشتر تیم های تاکتیک ضدحمله دارند اما الدحیل یکی از بهترین تیم های آسیاست و به دنبال ضد حمله نیست. آن ها به دنبال زدن گل اول هستند تا خیال خودشان را راحت نمایند. ما بازیکنان درباره ریز به ریز مسائل صحبت کردیم و می دانیم الدحیل به دنبال گل زدن است. بازیکنان تمرکز صد درصد دارند که در بازی فردا پیروز شویم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 دی 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1228

به "ماهینی: امیدوارم 100 هزار طرفدار به آزادی بیایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماهینی: امیدوارم 100 هزار طرفدار به آزادی بیایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید