لو رفتن اطلاعات پرونده پزشکی سرالکس فرگوسن و باز شدن پای پلیس به ماجرا

به گزارش مجله پریها، پلیس انگلیس چند کارمند بیمارستانی را که اخیراً سرالکس فرگوسن در آن بستری شده بود را به دلیل نقض قوانین، مورد بازجویی قرار داده است.

لو رفتن اطلاعات پرونده پزشکی سرالکس فرگوسن و باز شدن پای پلیس به ماجرا

به کزارش خبرنگاران ، نشریه ساندی تایمز انگلیس فاش کرد چند کارمند بیمارستان سالفورد رویال توسط پلیس انگلیس به دلیل نقض قوانین و دسترسی غیرقانونی به اطلاعات پرونده پزشکی سرالکس فرگوسن در زمان بستری بودنش در این بیمارستان، مورد بازجویی قرار گرفته اند.

سرالکس فرگوسن 76 ساله، سرمربی پیشین تیم فوتبال منچستریونایتد در ماه مِی به دلیل خونریزی مغزی ناگهانی راهی بیمارستان سالفورد رویال واقع در شهر منچستر شد و پس از عمل جراحی موفقیت آمیز از این بیمارستان مرخص شد.

طبق این گزارش دو پزشک، یک مشاور و حداقل دو پرستار این بیمارستان با وجود اینکه پرونده پزشکی سرمربی پیشین منچستریونایتد به آنها مربوط نمی شده به اطلاعات پرونده پزشکی وی دسترسی پیدا نموده بودند.

بیمارستان سالفورد رویال با انتشار بیانیه ای با تأیید این خبر از سرالکس فرگوسن و خانواده اش به دلیل لو رفتن اسرار و اطلاعات پرونده پزشکی وی عذرخواهی نموده است.

فرگی پس از مرخص شدنش از بیمارستان مورد نظر از کادر پزشکی و کارکنان این بیمارستان به خاطر خدماتی که به وی ارائه دادند، تشکر نموده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1951

به "لو رفتن اطلاعات پرونده پزشکی سرالکس فرگوسن و باز شدن پای پلیس به ماجرا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لو رفتن اطلاعات پرونده پزشکی سرالکس فرگوسن و باز شدن پای پلیس به ماجرا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید