قیمت تیر آهن امروز 28 دی ، قیمت تیرآهن و میلگرد ثابت ماند

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران، امروز قیمت دلار اندکی مقرون به صرفه شد اما این کاهش قیمت جزئی بر فرایند قیمت تیرآهن و میلگرد اثر چندانی نگذاشته است. امروز 28 دی ماه قیمت میلگرد ثابت ماند و قیمت تیرآهن هم تغییر نکرد.

قیمت تیر آهن امروز 28 دی ، قیمت تیرآهن و میلگرد ثابت ماند

امروز هر کیلو میلگرد با قیمت 14 هزار و 500 تومان فروش رفته است. بعلاوه قیمت هر کیلو تیرآهن هم به 15 هزار و 100 تومان رسید. بعضی فروشندگان می گویند زمزمه مذاکرات تاثیر مثبتی در بازار فلزات گذاشته است و فرایند کاهشی قیمت میلگرد و تیرآهن مستلزم آینده قیمت دلار است.

میلگرد دوباره مقرون به صرفه می گردد؟ عضو هیات مدیره اتحادیه فروشندگان آهن به خبرنگاران گفت: قیمت میلگرد و تیرآهن نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است. با توجه به نزدیک شدن به شب عید و افزایش سفرها به نظر می رسد قیمت دلار افزایش اندکی داشته باشد. همین نوسان قیمت دلار بر قیمت تیر آهن و میلگرد اثر دارد.

فرایند ریزشی قیمت تیرآهن ادامه دارد؟

محمد صادق چیت ساز شرح داد: قیمت میلگرد و تیرآهن ممکن است تا نتیجه نهایی توافق ها ریزش داشته باشد. در آستانه شب عید اما تقاضا برای خرید آهن زیاد می گردد. بنابراین این ریزش قیمت ها ادامه دار نیست. در روزهای خاتمهی سال ممکن است به دلیل بالا رفتن قیمت دلار قیمت تیرآهن و میلگرد نوسان سه تا چهار درصدی دارد.

او بیان نمود: هر ساله سازندگان ساخت و ساز مسکن را از فروردین آغاز می نمایند. بنابراین آنها قبل از سال نو تیرآهن و میلگرد مورد احتیاج خود را می خرند. بنابراین همین افزایش تقاضا اندکی در افزایش قیمت ها تاثیر دارد.

روز گذشته محمد صادق چیت ساز، عضو هیات مدیره اتحادیه فروشندگان آهن گفته بود: فرایند کاهشی ساخت و ساز تا خاتمه بهمن ماه ادامه دارد. همین مساله باعث افزایش رکود در بازار می گردد و بنابراین ممکن است قیمت میلگرد و تیر آهن تا خاتمه بهمن فرایند کاهشی داشته باشد.

برای مطالعه بیشتر خبر دلیل افزایش قیمت آهن چیست؟ را بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4600

به "قیمت تیر آهن امروز 28 دی ، قیمت تیرآهن و میلگرد ثابت ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت تیر آهن امروز 28 دی ، قیمت تیرآهن و میلگرد ثابت ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید