فیلم جدید نیکلاس کیج با استقبال بیش از انتظار مخاطبان روبرو شد

به گزارش مجله پریها، مندی فیلم جدید پانوس کاسماتوس که با بازی نیکلاس کیج روی پرده رفته است یک اکشن ترسناک با سبک و سیاق بصری ویژه است که توجه مخاطبان را به خود جلب نموده.

فیلم جدید نیکلاس کیج با استقبال بیش از انتظار مخاطبان روبرو شد

ابتدا باید در نظر بگیریم که با یک اثر مستقل طرفیم و نه یک فیلم عامه پسند. مندی دومین فیلمی است که کاسماتوس ساخته و از اولین اثر او که آن هم در ژانر وحشت فراوری گردیده بود با هشت سال فاصله ساخته می گردد.

طبق معمول این نوع فیلم های مستقل، تعداد محدودی سالن سینما برای اکران مندی در نظر گرفته و هم زمان امکان دیدن فیلم از طریق پلتفرم های مختلف از جمله آی تونز هم فراهم شد. اما اتفاق جالبی که هنگام اکران این فیلم مستقل رخ داد حضور بیش از حد انتظار مخاطبان برای تماشای فیلم در سالن های سینما بود.

موفقیت فیلم جدید نیکلاس کیج به حدی بود که توزیع نمایندگان فیلم با تغییر استراتژی قبلی، تصمیم گرفتند مندی را کماکان تا ماه نوامبر روی پرده نگه دارند.

اما دلایل موفقیت مندی چه بود؟ منتقدان از کارگردانی موفق فیلم، سبک ویژه بصری و بازی موثر نیکلاس کیج نام برده اند. بسیاری از اخبار مربوط به فیلم به این نکته اشاره نموده اند که نیکلاس کیج به خوبی از پس ایفای نقش برآمده اما سوای بازی او فیلم به شکل کلی هم نمرات خوبی را از منتقدان دریافت نموده است.

در مجموع 94 درصد منتقدان آخرین ساخته پانوس کاسماتوس را پسندیده اند و نمره متای 82 برای این اکشن ترسناک هم نشان می دهد در مجموع از نظر منتقدان آمریکایی با فیلم باکیفیتی طرف هستیم.

مندی که یک منتقد آن را سفری اسیدی که در ذهن حک می گردد و از خاطر نمی رود لقب داده داستان انتقام گیری نیکلاس کیج در نقش رد میلر است از یک فرقه عجیب و غریب با آدابی جنون آمیز. این فیلم سینمایی از 14 سپتامبر اکران خود را در سینماهای آمریکا شروع کرد. با گذشت هفته اول طبق روال معمول توزیع نماینده اثر به خیال اینکه مخاطبان کمتری برای دیدن فیلم می آیند و باقی مخاطبان هم از طریق سرویس های دیگر فیلم را خواهند دید تعداد سالن های سینما را کاهش داد اما در کمال تعجب با اعتراض حجم قابل توجهی از مخاطبان روبرو شد که می خواستند فیلم را روی پرده ببینند و کاهش سالن ها برای شان مشکل ایجاد نموده بود.

همین موضوع باعث گردیده این فیلم ترسناک برای زمان بیشتری روی پرده باقی بماند تا همه مخاطبان احتمالی بتوانند آن را در سالن های سینما تجربه نمایند. اتفاقی که نشان می دهد در آمریکا هم مخاطبان خاص برای یک اثر مستقل خوب سر و دست می شنمایند.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 مهر 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 592

به "فیلم جدید نیکلاس کیج با استقبال بیش از انتظار مخاطبان روبرو شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "فیلم جدید نیکلاس کیج با استقبال بیش از انتظار مخاطبان روبرو شد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم جدید نیکلاس کیج با استقبال بیش از انتظار مخاطبان روبرو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید