فوتبال دنیا، پپ گواردیولا: نباید به ساوتهمپتون ضربه آزاد بدهیم، دی بروینه دوباره قدرتش را به دست می آورد

به گزارش مجله پریها، فوتبال دنیا - پپ گواردیولا نگران مصدومیت دی بروینه و ضربات آزاد ساوتهمپتون است.

فوتبال دنیا، پپ گواردیولا: نباید به ساوتهمپتون ضربه آزاد بدهیم، دی بروینه دوباره قدرتش را به دست می آورد

به گزارش خبرنگاران، پپ گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل ساوتهمپتون در هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس از تداوم مصدومیت کوین دی بروینه، ستاره بلژیکی اش ابراز تاسف کرد.

سرمربی منچسترسیتی گفت: من همیشه تحت تاثیر بازی هجومی و عملکرد هافبک های ساوتهمپتون بوده ام. آن ها بازیکنانی با استعداد در ترکیب خود دارند و نمایشی مبتنی بر بازی فیزیکی ارائه می نمایند. همیشه پیروز شدن مقابل ساوتهمپتون سخت و پیچیده است. ما باید قادر به استفاده از فضاهای کوچک ایجاد شده بوده و به آن ها فرصت نواختن ضربات ایستگاهی ندهیم زیرا ساوتهمپتون از این نظر تیمی قدرتمند است. رقیب ما یک هفته برای این بازی وقت داشت. ما باید آماده باشیم تا 3 امتیاز بازی مقابل ساوتهمپتون را بگیریم. جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس

گواردیولا در ادامه اضافه نمود: دی بروینه متاسفانه دوباره آسیب دیده اما خوشبختانه این بار تنها 4 تا 6 هفته دور از میادین باشد. دی بروینه دیروز خیلی ناراحت بود، با این حال فردا او دوباره قدرت خود را به دست می آورد. او می تواند در این مدت، زمان را با خانواده اش بگذارند. کوین بعد از بازی های ملی به ترکیب برمی شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 اسفند 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1721

به "فوتبال دنیا، پپ گواردیولا: نباید به ساوتهمپتون ضربه آزاد بدهیم، دی بروینه دوباره قدرتش را به دست می آورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، پپ گواردیولا: نباید به ساوتهمپتون ضربه آزاد بدهیم، دی بروینه دوباره قدرتش را به دست می آورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید