فوتبال دنیا، لوئیس انریکه: 6 بازیکن رئالی در ترکیب اسپانیا؟ نه می دانستم، نه برایم مهم است، خوشحالم که بازیکنانم کار مرا سخت کردند

به گزارش مجله پریها، فوتبال دنیا - لوئیس انریکه پس از جشنواره گل این تیم مقابل کرواسی در لیگ ملت های اروپا از شاگردانش تمجید کرد.

فوتبال دنیا، لوئیس انریکه: 6 بازیکن رئالی در ترکیب اسپانیا؟ نه می دانستم، نه برایم مهم است، خوشحالم که بازیکنانم کار مرا سخت کردند

به گزارش خبرنگاران، لوئیس انریکه پس از پیروزی 6 بر صفر اسپانیا مقابل تیم ملی فوتبال کرواسی در لیگ ملت های اروپا از شاگردانش به خاطر در هم کوبیدن نایب قهرمان جام جهانی در الچه تمجید و تأکید کرد که برای او مهم نیست بازیکنان کدام باشگاه ها ترکیب اصلی تیمش را تشکیل می دهند.

5 بازیکن متفاوت از اسپانیایی که تنها یک بازیکن از بارسلونا - تیم سابق انریکه - و 6 بازیکن از رئال مادرید در ترکیب آن حضور داشت، در این بازی گلزنی کردند تا سنگین ترین شکست تاریخ کروات ها رقم بخورد.

انریکه که پیش از شروع کارش در تیم ملی اسپانیا شائبه هایی درباره احتمال نادیده دریافت بازیکنان رئال مادرید توسط او به خاطر اختلافات قدیمی اش با این باشگاه وجود داشت، درباره این واقعیت که برای اولین بار در 16 سال اخیر 6 بازیکن رئالی در ترکیب اصلی تیم ملی اسپانیا حضور داشتند، گفت: من چیزی در این باره نمی دانستم و برایم مهم هم نیست. آنها بازیکنانی اسپانیایی هستند، همین! هسته تیم از رئال مادرید است و به نظر من ترکیب خوبی است. من فقط بازیکنانم را در پیراهن تیم ملی فوتبال اسپانیا می بینم.

انریکه ادامه داد: در تیم ما رقابت داخلی زیادی وجود دارد و من خوشحالم که آنها کار مرا - برای چیدن ترکیب اصلی - سخت می نمایند و با کمال میل این چالش را قبول می کنم.

سرمربی سابق تیم فوتبال بارسلونا در ادامه به تمجید از عملکرد تیمش در یکی دو هفته اخیر به خصوص بازی مقابل کرواسی پرداخت و گفت: انتقاد کردن از هر کدام از بازیکنان در چنین بازی سطح بالایی بسیار سخت است. چیزی که من درباره این تیم طی چند هفته اخیر دوست داشتم، رویکرد بازیکنانم بوده است اما این نتیجه مقابل کرواسی ارزش کوشش هایی که کردیم را داشت.

انریکه در انتها از عملکرد دو بازیکنی که برای اولین بار بازی در تیم ملی اسپانیا را تجربه کردند، خوسه لوئیس گارسیا و دنی سبایوس هم راضی بود و گفت: من بارها بازی های دنی سبایوس را در تیم زیر 21 ساله های اسپانیا دیده ام و او در اولین بازی اش در آن تیم هم دقیقاً همان کاری را انجام داد که با ما انجام داد. او خاص است و بازیکنان زیادی شبیه او نیستند. آسنسیو هم دو گل باورنکردنی به ثمر رساند. او هم منحصر به فرد است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 دی 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1137

به "فوتبال دنیا، لوئیس انریکه: 6 بازیکن رئالی در ترکیب اسپانیا؟ نه می دانستم، نه برایم مهم است، خوشحالم که بازیکنانم کار مرا سخت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، لوئیس انریکه: 6 بازیکن رئالی در ترکیب اسپانیا؟ نه می دانستم، نه برایم مهم است، خوشحالم که بازیکنانم کار مرا سخت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید