فوتبال دنیا ، بازگشت طرفداران مصدوم زسکا از رم به مسکو

به گزارش مجله پریها، فوتبال دنیا - چهار طرفدار مصدوم تیم زسکا مسکو که در حادثه سقوط پله برقی متروی شهر رم پیش از شروع یک بازی لیگ قهرمانان اروپا مصدوم شده بودند امشب (جمعه) به روسیه باز می گردند.

فوتبال دنیا ، بازگشت طرفداران مصدوم زسکا از رم به مسکو

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی باشگاه زسکا مسکو، 4 طرفدار این تیم که در مراکز درمانی شهر رم ایتالیا بستری شده بودند امشب با یک پرواز مستقیم به مسکو باز می گردند. 3 طرفدار دیگر نیز همچنان باید در بیمارستان جهت طی کردن مراحل درمانی در ایتالیا بمانند.

سه شنبه شب گذشته گروهی از طرفداران تیم فوتبال زسکا مسکو که برای تماشای بازی با رم در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا به ایتالیا سفر نموده بودند به دنبال سقوط پله برقی ایستگاه جمهوری متروی شهر رم مصدوم شدند. در این حادثه تلخ 15 طرفدار تیم زسکا مسکو توسط آمبولانس های امداد به مراکز درمانی مختلف شهر رم انتقال یافتند.

در بیانیه باشگاه زسکا مسکو آمده است: 3 طرفدار مصدوم امشب با همراهی یک نماینده رسمی این باشگاه به روسیه باز می گردند. 3 طرفدار دیگر نیز همچنان باید در شهر رم تحت درمان باشند.

نبرد تیم های رم و زسکا در هفته سوم گروه C لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 3 بر صفر میزبان ایتالیایی انتها یافت. فاجعه برای طرفداران زسکا در ایستگاه جمهوری متروی رم

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 اسفند 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1617

به "فوتبال دنیا ، بازگشت طرفداران مصدوم زسکا از رم به مسکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا ، بازگشت طرفداران مصدوم زسکا از رم به مسکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید