فعلا ویندوز 10 را بروزرسانی نکنید!

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران به نقل از مرکز افتای ریاست جمهوری، آخرین بروزرسانی ویندوز 10 در هفته جاری منتشر شد. این بروزرسانی با مشکلاتی همراه بود که پس از گزارش این مشکلات، ارائه بروزرسانی متوقف شد. کاربران گزارش کردند که با نصب بروزرسانی فایل های آن ها از جمله تصاویر، اسناد و پوشه ها حذف گردیده است.

فعلا ویندوز 10 را بروزرسانی نکنید!

بروزرسانی 1089 ویندوز 10 مشکلات دیگری را نیز به همراه داشته است که از جمله آن می توان به استفاده نادرست از پردازنده در Task Manger و درایورهای صوتی نامناسب اشاره نمود.

حذف فایل های کاربران مشکل نگران نماینده ای است. یکی از کاربران در فروم Microsoft Support گفته است حدود 220 گیگ از فایل های وی حذف گردیده است و برنامه های بازیابی فایل ها نیز توانسته اند تنها بخشی از فایل ها را بازیابی نمایند.

بنابراین، مایکروسافت فعلا اعلام نموده است که کاربران بروزرسانی را نصب ننمایند، حتی اگر آن را بارگیری نموده اند.

به نظر می رسد که این مشکل در میزبانی آنلاین فایل و سرویس هماهنگی دستگاه با OneDrive مرتبط است. گفته می گردد این باگ در فازهای اولیه آزمایش وجود داشته و نادیده گرفته گردیده است. دلیل اصلی وجود باگ هنوز معین نگردیده است.

توصیه می گردد تا زمانی که این مشکل رفع نگردیده است، نسبت به بروزرسانی ویندوز 10 اقدام نگردد.

مرکز افتا همچنین به کاربران توصیه کرد که قبل از اعمال بروزرسانی ها از سیستم اصلی پشتیبان گیری گردد و همچنین بروزرسانی ابتدا در محیط آزمایشگاهی تست گردیده و سپس در محیط عملیاتی اعمال گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 مهر 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 664

به "فعلا ویندوز 10 را بروزرسانی نکنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعلا ویندوز 10 را بروزرسانی نکنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید