فریبا: عیار استقلال مقابل پدیده تعیین می گردد

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران ، بهتاش فریبا، عضو کمیته فنی باشگاه استقلال درباره شرایط کنونی این تیم حرف هایی دارد:پس از بازی مقابل ماشین سازی گفتم درست است که یک امتیاز گرفتیم، اما روند رو به رشد بازیکنان به خوبی دیده شد. ما در آن مسابقه موقعیت های خوبی داشتیم و دو توپ به تیر دروازه زدیم. روی کاغذ بازی های آسان تری داشتیم و چون دیدار مقابل پدیده بازی آخر ما در نیم فصل شد، گفتم ما با ادامه این روند 12 امتیاز می گیریم. استقلال بازی دشواری با پدیده دارد. آیا آبی ها می توانند دراین بازی به برتری برسند؟ فریبا درباره این تقابل می گوید:به یحیی گل محمدی و تیمش تبریک می گویم. چند بازی پدیده را دیدم و واقعاً لذت بردم. بازیکنان این تیم به خوبی جمع می شوند، شوت می زنند و سرعت دارند. فکر می کنم اگر گرفتاری مالی این باشگاه حل گردد، پدیده جزو تیم های مدعی خواهد بود. عیار ما مقابل پدیده تعیین می گردد و باید دراین بازی خودمان را نشان بدهیم.

فریبا: عیار استقلال مقابل پدیده تعیین می گردد

عضوکمیته فنی باشگاه استقلال با اشاره به پیروزی مقابل سپیدرود به حرف هایش ادامه داد:تیم علی کریمی هم روز خوبی نداشت و با از دست دادن دفاع وسط تیم شان در بازی قبل، سپیدرود به هم ریخت. ما نیز چون به گل زودهنگام رسیدیم، پنج گل زدیم و می توانستیم گل های بیشتری هم به ثمر برسانیم. شرایط روحی استقلال خیلی خوب شده و منتظریم بازیکنان مصدوم نیم فصل به تیم اضافه شوند. ما داریوش شجاعیان، محسن کریمی و مرتضی آقاخان را داریم که در نیم فصل دوم می توانند برای استقلال به میدان بروند. -

فریبا در خصوص اینکه استقلال تاکنون مقابل تیم های پایین جدولی به برتری رسیده است، گفت:درست است. بازی های لیگ برتر شرایط متفاوتی با هم دارند. به این خاطر گفتم 12 امتیاز که بازی با پدیده آخر برگزار می شود. پیروزی در این سه مسابقه که روی کاغذ آسان تر بودند، شرایط روحی استقلال را تقویت نموده و تیم می تواند سه امتیاز بازی با پدیده را به دست بیاورد.

آیا جبارف به استقلال باز می شود؟ فریبا دراین خصوص حرف هایی زد:نظر شخصی من این است که استقلال مهاجم دارد. تبریزی مهاجم باتجربه ای است، سال گذشته نفر دوم آقای گلی مسابقات را کسب کرد و در لیگ قهرمانان آسیا نیز بازی نموده است. روح الله باقری خوب گل می زند و مهاجمان دیگری چون صیادمنش، محسن کریمی، شجاعیان و آقاخان داریم. استقلال بیشتر به یک هافبک باتجربه بازیساز احتیاج دارد تا پاس های آخری را که با یک بغل پا تبدیل به گل می شوند، بدهد. چنین بازیکنی می تواند به موقع وقت را تلف کند و به بازی عمق یا عرض دهد. ما به یک میاندار باتجربه احتیاج داریم. ما جلساتی در کمیته فنی خواهیم داشت و نظر خود را می گوییم. به نظر من جپاروف می تواند خیلی به استقلال یاری کند.

فریبا بروز تغییرات درنیم فصل را قطعی دانست: در نیم فصل به احتمال زیاد، تغییراتی در لیست تیم اعمال می شود و باشگاه می تواند چند بازیکن بین المللی جذب کند. به نظر من برای لیگ قهرمانان آسیا، احتیاج زیادی به یک هافبک بازیساز و یک مهاجم تمام عیار داریم. اگر پدیده را شکست دهیم، می توانیم در نیم فصل دوم به شکل یک مدعی ظاهر شویم.

10-670

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 14 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1966

به "فریبا: عیار استقلال مقابل پدیده تعیین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فریبا: عیار استقلال مقابل پدیده تعیین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید