عجایب طبیعی در استرالیا

به گزارش مجله پریها، استرالیا به عنوان یکی از مناظر منحصر به فرد جهان شناخته شده‌است . این کشور گسترده پر از شگفتی‌های طبیعی اغوا کننده و گیاهان و حیوانات باور نکردنی است . در اینجا بهترین انتخاب برای بهترین شگفتی‌های طبیعی در کشور آورده شده‌است .

عجایب طبیعی در استرالیا

# 10 . پوند Wilpena
در ایالت استرالیای جنوبی ، تشکیل جغرافیایی " Wilpena پوند " یک چشم‌انداز منحصر به فرد ایجاد می‌کند که برای بسیاری از حیوانات و گیاهان استرالیایی ، از جمله ده‌ها هزار پنگوئن ، در خانه وجود دارد . Wilpena پوند نیز اخیرا ً به صاحبان سنتی بومی بازگردانده شد ، به همین دلیل فرهنگ زیادی نیز برای عرضه وجود دارد .
شماره 9 کیمبرلی - The Bungles
کیمبرلی isolated در شمال غربی استرالیا با گیجی و گیجی بسیار زیبا است . در حالی که کل منطقه به طور بصری چشمگیر است ، آرایش صخره Bungle Bungle به طور خاص خیره‌کننده است ، به خصوص زمانی که از بالا بر روی یک پرواز زیبا مشاهده می‌شود .
# 8 . کوه‌های برفی - کوه Kosciuszko
بیش‌ترین قله در همه استرالیای صاف در منطقه کوه‌های برفی زیبا در استرالیای جنوبی قرار دارد . گردشگران می‌توانند مسیر آسان 8 کیلومتری را به قله قله برسانند که نمای زیبایی از منطقه کوهستانی را ایجاد می‌کند . تو حتی یک گواهی با نمک هم برای خودت می‌گیری !
# 7 . جنگل‌های بارانی Daintree
جنگل‌های بارانی Daintree در 1 شمالی بزرگ‌ترین جنگل‌های بارانی در استرالیا است . آن به عنوان یکی از the جنگل‌های انبوه در دنیا در نظر گرفته می‌شود ، با گیاهان و حیوانات بی پایانی استرالیا که تحسین می‌کنند. افزایش زیبایی زیاد در جنگل و همچنین سفرهایی به رودخانه Daintree مجاور وجود دارد .
# 6 . اولورو
شاید یکی از شناخته‌شده‌ترین نمادهای استرالیا ، اولورو یا صخره آیرز ، تشکیل صخره عظیمی در مرکز کویر سرخ‌رنگ باشد . با اینکه صاحبان سنتی سوال می‌کنند که بازدیدکنندگان از صخره بالا نمی‌روند ، منظره زمین مطلقا ً زیبا است ، به خصوص در طلوع یا غروب خورشید . همچنین انواع زیادی از hikes و دیدگاه‌های مختلف در اطراف صخره وجود دارد و همچنین فرصت‌هایی برای یادگیری بیشتر در مورد استرالیایی‌ها و اهمیت این مساله وجود دارد.
# 5 . مکنزی فالز
آبشار مکنزی که در منطقه Grampians واقع شده‌است یکی از بزرگ‌ترین آبشارها در استرالیا است . پیاده‌روی آسان بسیاری در این منطقه وجود دارد که برای مردم تمام سنین و توانایی‌های مناسب مناسب است و به توریست‌ها اجازه می‌دهد تا چشم‌انداز زیبایی از آبشار زیبا دریافت کنند . فراتر از آبشار ، the بسیاری از فرصت‌های پیاده‌روی باور نکردنی را ارائه می‌دهند، و علاقه بسیار زیادی به Aussies دوست‌دار هوای آزاد ( و مهمان ها ) دارند . ) .
# 4 . Shark بی
یکی از سواحل زیبای بسیاری در استرالیای غربی قرار دارد که در دورترین نقطه غربی قاره قرار دارد . این ساحل نه تنها جذاب است ، بلکه به خانه یکی از حیوانات معروف استرالیایی نیز تعلق دارد . بیش از 10000 dugongs در منطقه وجود دارد ( بیش از 12 % جمعیت جهان ! همچنین بسیاری از دلفین‌های پوزه بطری که به ویژه در منطقه‌ای که به نام " Monkey Mia " معروف است ، دوست صمیمی هستند . قطعا ً یکی برای عشاق حیوانات !
# 3 . پارک ملی Kakadu
این پارک ملی در 170 کیلومتری جنوب داروین در شمال Australias ، تقریبا ً 20، 000 کیلومتر مربع - بزرگ‌تر از کل کشور اسلوونی است ! با تنوع شگفت انگیزی از مناظر از جمله رودخانه‌ها ، floodplains و outliers ، پارک در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد . همچنین این خانه ، خانه هنری بومی است که بیش از 40، 000 سال قدمت دارد و یک سایت واقعا ً باور نکردنی است .
# 2 . 12 حواری
بخشی از این مسیر در امتداد جاده بزرگ اقیانوس ، یکی از معروف‌ترین مسیرهای رانندگی جهان ، 12 حواریون است . یک شکل‌گیری طبیعی باور نکردنی فقط از خط ساحلی خارج می‌شود ، در واقع بیشتر این 12 تن متاسفانه در دریا فرو رفتند - اما این مناظر در ساحل ناهموار استرالیا با این وجود خیره‌کننده است . در امتداد مسیر بسیاری از ایستگاه‌های دیگر مانند " " و " پل لندن " ( لندن ) که همگی ارزش یک نگاه را دارند ، قرار دارند .
# 1 . دیواره بزرگ مرجانی
با عنوانی مانند " بزرگ‌ترین چیز زنده جهان " ، دیواره بزرگ مرجانی قرار است تاثیرگذار باشد .
این منطقه برخی از شگفت‌انگیزترین زندگی دریایی را شامل می‌شود ، از جمله بسیاری از گونه‌های ماهی ، لاک‌پشت‌ها ، دلفین‌ها و مرجان رنگارنگ . دیواره بزرگ مرجانی ، توریست‌ها را از سراسر جهان جذب می‌کند ، با انتخاب بسیاری برای شیرجه یا شیرجه زدن - هر چند که فعالیت‌های مبتنی بر زمین نیز وجود دارند ، از راهپیمایی به toad منحصر به فرد racing در نزدیکی بندر داگلاس .

انتشار: 14 شهریور 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 330

به "عجایب طبیعی در استرالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عجایب طبیعی در استرالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید