عامل اصلی طلاق بیش از 200 نفر در چند ماه گذشته کشف شد!

به گزارش مجله پریها، هر چند سال یک بار، صنعت بازی با پدیده ای بزرگ روبرو می گردد؛ پدیده ای که پای خود را از این صنعت فراتر می گذرد و همه گیر می گردد. زمانی دنیای وارکرفت (World of Warcraft) توانسته بود تکانی بزرگ به زندگی افراد دهد و چند سال اخیر هم ماین کرفت سر و صدای زیادی به راه انداخته بود. اگر بگوییم بازی فورتنایت (Fortnite) حتی پایش را از وارکرفت و ماین کرفت هم فراتر گذاشته است، چندان بیراه نگفته ایم.

عامل اصلی طلاق بیش از 200 نفر در چند ماه گذشته کشف شد!

بازی های ویدیویی متاسفانه هنوز هم هدف حمله گروه های مختلفی هستند و تقصیر تیراندازی های گوناگون در دنیا، معمولا به گردن بازی ها می افتد. تحقیقات بی اساس درباره بازی ها به کنار، با موضوع جدیدی در راستای حواشی منفی صنعت بازی روبرو گردیده ایم: بازی فورتنایت توانسته است به یکی از عوامل طلاق تبدیل گردد.

گزارشی منتشر گردیده است که می گوید 200 شکایت طلاق مشخصا به بازی فورتنایت اشاره نموده و آن را یکی از دلایل اصلی خود عنوان نموده اند؛ آن هم فقط در انگلستان و در طول چند ماه گذشته.

البته این گزارش از سوی سازمانی رسمی منتشر نگردیده و منبع آن یک وب سایت طلاق در انگلستان است. این وب سایت اساسا کوشش می نماید طلاق را زیبا و بهترین راه فرار ممکن جلوه دهد و شاید نباید چندان به آن اعتماد کنیم. با تمام این اوصاف، فورتنایت توانسته است در بین آن همه رکورد مختلف، نام خود را هم چنین به عنوان یکی از عوامل طلاق در دنیا ثبت کند.

فورتنایت اساس روی هر دستگاه الکترونیکی دنیا که توان اجرای آن را داشته، عرضه گردیده است.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 شهریور 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 457

به "عامل اصلی طلاق بیش از 200 نفر در چند ماه گذشته کشف شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عامل اصلی طلاق بیش از 200 نفر در چند ماه گذشته کشف شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید