طرح های اشتغال زایی روستایی مانع از مهاجرت روستاییان می گردد

به گزارش مجله پریها، استاندار بوشهر گفت:طرح های که در مناطق روستایی اجرایی می گردد در فراوری، اشتغال و پایداری مردم روستا تاثیرگذار است و مانع مهاجرت آن ها به شهر می گردد.

طرح های اشتغال زایی روستایی مانع از مهاجرت روستاییان می گردد

عبدالکریم گراوند در حاشیه بازدید از پروژه های روستایی بخش مرکزی و بخش بندر ریگ در مصاحبه با خبرنگار از ، توضیح داد: حضور در روستا ها و همنشین شدن با مردم برکات زیادی برای مدیران دارد.

وی با بیان اینکه در شهرستان گناوه شاهد طرح های بسیار خوبی بودیم اضافه کرد: اگر مدیران شهرستانی همت نمایند با وجود تمامی سختی ها می توان گام های بلندی برداشت.

استاندار بوشهر اعلام نمود: اجرای طرح های اشتغال زایی روستایی یکی از بهترین هزینه هایی بود که دولت انجام داد و بسیار تاثیر گذار بوده است.

گراوند یادآور شد: کل مبلغی که در فاز اول پروژه های عمرانی، اقتصادی و اشتغال روستایی پرداخت شد 137 میلیارد تومان بوده است.

وی عنوان نمود: طرح هایی که در گناوه اجرا شده است بسیار جدید و ابتکاری است و در آن عشق و خلاقیت دیده می شد.

استاندار بوشهر تاکید نمود: پیش از این ما در حوزه دامداری به دنبال پرورش گاو و گوسفند بوده ایم، اما امروز شاهد پرورش آهو و اسب در شهرستان گناوه هستیم.

گراوند ادامه داد: در شهرستان بوشهر وحدت و انسجام وجود دارد ما باید در سایه وحدت و برادری، تمام توان خود را برای حل مشکل اشتغال و فراوری به کار بگیریم.

وی تاکید نمود: اکنون هیچ چیز در جامعه اسلامی واجب تر از توسعه اشتغال و اقتصاد نیست چرا که شرایط جدید این گونه ایجاب می نماید.

استاندار بوشهر اعلام کرد:من 4 شهرستان استان بوشهر را سفر نموده ام و پروژه های اجرایی را دیده ام، سیستم بانکی در حوزه اشتغال روستایی و عشایری هیچ توجیه ای برای ایجاد مانع ندارند.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1918

به "طرح های اشتغال زایی روستایی مانع از مهاجرت روستاییان می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح های اشتغال زایی روستایی مانع از مهاجرت روستاییان می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید