طرح بلاروس برای توسعه پایانه های بندری روسیه

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران به نقل از تاس، نخست وزیر بلاروس از تصمیم کشورش برای مشارکت در ساخت پایانه های باری در بنادر روسیه در راستای ترانسشیپمنت کالاهای خود اطلاع داد.

طرح بلاروس برای توسعه پایانه های بندری روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

بر اساس این گزارش، رومن گولوچنکو که این سخنان را در تبادل نظر با شبکه تلویزیونی 1 بلاروس مطرح می کرد، گفت: ما کالاهای با اهمیت بالقوه مالی برای ارسال به بنادر روسیه را معین نموده ایم. موضوع این نیست که از حیث تدارکات، اقتصاد شرکت ها را پیش داوری کنید. بنابراین، ما در حال کار بر روی جزئیات ساخت پایانه های بندری خود در بنادر روسیه هستیم.

نخست وزیر بلاروس همچنین اضافه نمود: طرف روسی آمادگی خود را برای تهیه یا حداقل شناسایی کلیه نقشه های احتمالی مطابق با الزامات مطرح شده از سوی طرف بلاروسی اعلام نموده است.

وی همچنین اهمیت طرح مشترک دو کشور را برای حصول اطمینان از به سلامت رسیدن کالاهای بلاروس به روسیه بسیار مهم و حائز اهمیت خوانده و از کوشش کشورش برای محاسبه دقیق میزان لجستیک لازم برای ساخت چنین پایانه های باری در بنادر مورد هدف بلاروس اطلاع داد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 خرداد 1400 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4172

به "طرح بلاروس برای توسعه پایانه های بندری روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح بلاروس برای توسعه پایانه های بندری روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید