صنعت گردشگردی دریایی و ساحلی استان بوشهر توسعه می یابد

به گزارش مجله پریها، معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: با توجه به اینکه یکی از محورهای توسعه استان بوشهر بر اساس دریا و سواحل تدوین شده بر این اساس صنعت گردشگری دریایی این استان توسعه می یابد.

صنعت گردشگردی دریایی و ساحلی استان بوشهر توسعه می یابد

با هزینه سفر به عمان با هواپیما از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

به گزارش خبرنگاران از بوشهر، سیدمحمدحسن باستی صبح امروز در بازدید از نمایشگاه تخصصی توانمندی های دریایی، بندری و صنایع وابسته در نمایشگاه بین المللی بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر از ظرفیت بالایی در حوزه صنعت دریایی برخوردار است گفت: استان بوشهر به سبب موقعیت جغرافیایی آن و قابلیت های ارزشمندآن در حوزه فعالیت دریایی و صنعت دریانوردی از صندلی مهمی برخوردار است.

وی با بیان اینکه استان بوشهر دارای 900 کیلومتر مرز دریایی با خلیج فارس است توضیح داد: فعالیت های دریایی در حوزه تجارت دریایی، آبزی پروری، صید و صیادی و گردشگری از عمده فعالیت های استان بوشهر در این عرصه است.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه 20 اسکله پشتیبانی در استان بوشهر ایجاد شده گفت: قابلیت های دریایی و ساحلی در استان بوشهر فرصت مهم برای توسعه و سرمایه گذاری است که باید این قابلیت ها به جامعه هدف معرفی و شناسانده گردد.

باستی با بیان اینکه شرکت های توانمند دریایی در استان بوشهر فعالیت می نماید اضافه نمود: نمایشگاه تخصصی توانمندی های دریایی، بندری و صنایع وابسته فرصتی مهم برای معرفی ظرفیت های استان بوشهر در این عرصه است.

وی با تاکید بر توجه به صنعت گردشگری دریایی گفت: با توجه به اینکه یکی از محورهای توسعه استان بوشهر بر اساس دریا و سواحل تدوین شده بر این اساس صنعت گردشگری دریایی این استان توسعه می یابد.

معاون استاندار بوشهر اضافه نمود: ظرفیت های استان بوشهر در حوزه صنعت گردشگری دریایی باید به جامعه هدف بیشتر معرفی گردد تا شاهد توسعه سرمایه گذاری در این عرصه باشیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 فروردین 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3240

به "صنعت گردشگردی دریایی و ساحلی استان بوشهر توسعه می یابد" امتیاز دهید

1 کاربر به "صنعت گردشگردی دریایی و ساحلی استان بوشهر توسعه می یابد" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صنعت گردشگردی دریایی و ساحلی استان بوشهر توسعه می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید