صفحه نتایج جست و جوی گوگل باز هم تغییر می نماید

به گزارش مجله پریها، گوگل یک بروزرسانی جدید برای موتور جستجوی خود عرضه نموده که دست کاربران را برای انتخاب از بین نتایج پیدا شده بازتر می نماید.

صفحه نتایج جست و جوی گوگل باز هم تغییر می نماید

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از انگجت، گوگل یک بروزرسانی جدید برای موتور جستجوی خود عرضه نموده که دست کاربران را برای انتخاب از بین نتایج پیدا شده بازتر می نماید.

این موتور جست و جو اعلام نموده هدف از توسعه به روز رسانی جدید، افزایش تنوع نتایج جستجو و سایتهاست که باعث می گردد بعد از این در صفحه نتایج جستجوی گوگل بیش از دو صفحه از یک وبسایت نشان داده نگردد.

البته اگر الگوریتم ها بیش از دو صفحه یک وبسایت تعیین را پیدا نمایند که محتویاتشان با عنوان جستجو انطباق بالایی دارند، ممکن است بیش از دو نتیجه را از آن به نمایش بگذارند؛ اما در کل می توان انتظار داشت صفحه نتایج جستجوی گوگل متنوع تر گردد.

در توییت گوگل درباره الگوریتم جدید گفته شده این تغییرات باعث می شوند بیش از دو صفحه از یک وبسایت در نتایج اصلی نمایش داده نشوند. با این حال همچنان ممکن است در صورت تشخیص سیستم، بیش از دو نتیجه برای یک جستجوی خاص نمایش داده گردد.

از آنجایی که قابلیت جدید بر اساس دامنه ها عمل می نماید، رفتارش با زیر دامنه ها و ریشه های یک دامنه تعیین مانند یک وبسایت واحد خواهد بود و گوگل تنها دو نتیجه از آنها را نشان خواهد داد. با آنها تنها در صورتی مانند وبسایت های متفاوت رفتار خواهد شد که بیش از دو صفحه با محتویات مرتبط با موضوع پیدا گردد.

آن طور که کاربران توییتر مطرح نموده اند این قابلیت هنوز کاملا دقیق عمل نمی نماید و گوگل همچنان ممکن است نتایج زیادی را از یک وبسایت تعیین به نمایش بگذارد؛ اما دنی سالیوان، از اعضای تیم جستجوی گوگل اعلام نموده این شرکت در حال کار روی این قابلیت برای بهبود عملکردش است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 19 خرداد 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2219

به "صفحه نتایج جست و جوی گوگل باز هم تغییر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صفحه نتایج جست و جوی گوگل باز هم تغییر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید