مشخصات دو گوشی هوشمند شیائومی می 6 و شیائومی می 6 پلاس

به گزارش مجله پریها، شیائومیی می 6 و می 6 پلاس هواوی به زودی عرضه خواهند شد که به تازگی اخباری از مشخصات فنی آنها در یکی از بنچمارک‌ها منتشر شده است.

مشخصات دو گوشی هوشمند شیائومی می 6 و شیائومی می 6 پلاس

شیائومی mi6 دارای صفحه‌نمایشی 5.15 اینچی با رزولوشن FULLHD بوده که یکی از ویژگی‌های بارز آن پردازنده‌ای با قدرت 2.45 گیگاهرتز از نوع اسنپدراگون 835 است. حافظه‌ی رم 4 گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی 32 گیگابایتی از دیگر ویژگی‌های این دستگاه هستند.

گوشی هوشمند شیائومی می 6 یک دوربین پشتی 19 مگاپیکسلی IMX400 از کمپانی سونی دارد و دوربین سلفی آن 8 مگاپیکسلی است. با این اوصاف تقریبا دوربین سلفی می 6 دو برابر بهتر از گوشی شیائومی می 5 است. باتری این گوی قدرتمند 3200 میلی‌آمپر ساعت خواهد بود. اما این گوشی قوی یک ایراد واقعا تعجب‌آور دارد آن هم استفاده از سیستم اندرودید مارشمالو 6.0 در این گوشی است.

گوشی هوشمند شیائومی می 6 پلاس نمایشگری بزرگتر از مدل پیشین خود خواهد داشت و اندازه آن 5.7 اینچ خواهد بود. اما رزولوشن آن مانند مدل قبلی فول اچ‌دی نخواهد بود و با پلتفرم واقعیت‌مجازی Daydream گوگل سازگار نمی‌باشد. این گوشی با 6 گیگابایت رم از پردازه قدرتمند اسنپ‌دراگون 835 بهره برده و  در دو مدل با حافظه‌ی داخلی 64 و 128 عرضه خواهد شد.

دوربین‌های دوگانه یکی از ویژگی‌هایی است که در گوشی‌های گران‌قیمت بازار موبایل قابل مشاهده است و احتمال دارد، دوربین شیائومی می 6 پلاس از نوع دوگانه باشد. صفحه نمایش بزرگتر باتری بیشتری نیز می‌خواهد، بنابراین طبق این بنچمارک منتشر شده، باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد شد.

گوشی می 6 پلاس برخلاف مدل قبلی آن، از سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا بهره خواهد برد. احتمال دارد در هنگام معرفی رسمی این دو گوشی هوشمند، سیستم‌عامل پیش‌فرض هر دو آن‌ها اندروید نوقا باشد. در پایان باید اشاره کنیم که این مشخصات هنوز به صورت رسمی انتشار پیدا نکرده‌اند، بنابراین با ما همراه باشید تا خبرهایی جدیدی از این گوشی منتشر کنیم.

انتشار: 9 فروردین 1396 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 22

به "مشخصات دو گوشی هوشمند شیائومی می 6 و شیائومی می 6 پلاس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات دو گوشی هوشمند شیائومی می 6 و شیائومی می 6 پلاس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید