شرکت اتباع روسی ساکن ایران در همه پرسی اصلاح قانون اساسی کشورشان

به گزارش مجله پریها، شهروندان روس ساکن ایران، امروز (چهارشنبه) می توانند در سفارت روسیه در تهران، کنسولگری های روسیه در شهرهای اصفهان و رشت و همچنین در شهر بوشهر به اصلاحیه قانون اساسی کشورشان رأی دهند.

شرکت اتباع روسی ساکن ایران در همه پرسی اصلاح قانون اساسی کشورشان

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری نووستی، رای گیری درباره اصلاحات در قانون اساسی روسیه امروز، چهارشنبه در سفارت فدراسیون روسیه در جمهوری اسلامی ایران آغاز شده است.

طبق گزارش خبرنگار این خبرگزاری در تهران، به دلیل شیوع عفونت ویروس کرونا، این فرایند با توجه به فاصله اجتماعی و اقدامات ایمنی فردی صورت می گیرد - نشانه گذاری هایی برای رعایت فاصله حدود دو متر بین افراد قرار داده شده، درجه حرارت بدن افراد در زمان ورود آنها به محل رای گیری در سفارت اندازه گیری می شود و بررسی می شود که تمامی افراد دارای دستکش و ماسک باشند و در صورت نیاز این وسایل به آنها داده می شود.

اخطاریه ای درباره لزوم رعایت نکات ایمنی و همچنین اطلاع رسانی دقیق در خصوص اصلاحات قانون اساسی روسیه، در کنار درب ورود به محل رای گیری وجود دارد.

طبق این گزارش، شهروندان روسی ساکن ایران می توانند از ساعت 8:00 به وقت محلی (6:30 به وقت مسکو) برای مدت 12 ساعت - تا 20:00 (ساعت 18.30 به وقت مسکو) رأی دهند - برای این امر می توانند در سفارت روسیه در تهران و کنسولگری های روسیه در دو شهر اصفهان و رشت حضور یابند.

علاوه بر این ، در شهر بوشهر هم که یکی دیگر از کانون های تمرکز شهروندان روس در ایران است و متخصصین روسی در ساخت واحدهای نیروگاه اتمی بوشهر مشارکت دارند، منطقه چهارمی است که روس ها می توانند در همه پرسی اصلاح قانون اساسی شرکت کرده و به آن رأی دهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 شهریور 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3541

به "شرکت اتباع روسی ساکن ایران در همه پرسی اصلاح قانون اساسی کشورشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت اتباع روسی ساکن ایران در همه پرسی اصلاح قانون اساسی کشورشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید