سولاری: برنامه بازی های رئال مادرید عجیب است

به گزارش مجله پریها، سرمربی رئال مادرید بار دیگر از فشردگی بازی های تیمش در رقابت های داخلی گلایه کرد.

سولاری: برنامه بازی های رئال مادرید عجیب است

به گزارش خبرنگاران، سانتیاگو سولاری در نشست خبری پیش از مصاف فردا شب (یکشنبه) رئال مادرید مقابل لوانته در هفته بیست و پنجم لالیگا به سؤالات خبرنگاران از جمله درباره ال کلاسیکوی چهارشنبه هفته جاری در دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا پاسخ داد.

او با اشاره به انگیزه تیمش برای کم کردن فاصله با بارسلونا، صدرنشین جدول رده بندی لالیگا گفت: برای هر بازی ما با تمام توان مان آماده می شویم و سعی می کنیم که به بهترین شیوه به میدان برویم.

سولاری درباره فرصت استراحت کمتر تیمش برای ال کلاسیکوی پیش رو در قیاس با بارسلونایی که امشب مقابل سویا به میدان می رود تأکید کرد: وضعیت تقویم برای ما عجیب و در عین حال بامزه است. ما نیستیم که انتخاب می کنیم در چه شرایطی بازی کنیم. به این وضعیت هم به عنوان یک چالش بزرگ نگاه می کنیم.

سرمربی آرژانتینی رئال مادرید درباره مصاف خانگی برابر بارسلونا بیان کرد: تحت هر شرایطی به دنبال کاهش فاصله امتیازی مان با بارسلونا هستیم و به همین دلیل هر هفته به بهترین شکل مهیای بازی می شویم. بعد از باخت مقابل جیرونا و از دست دادن امتیازات آن بازی، باید هر طور که شده این فاصله را کاهش دهیم. باید با انگیزه و توجه لازم به مصاف لوانته برویم. لوانته تیمی بسیار سرعتی و قوی است. به همین دلیل از همان دقیقه اول باید حواس مان به حرکات این تیم باشد.

رئال مادرید فردا شب (یکشنبه) از ساعت 23:15 به وقت تهران میهمان لوانته خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 خرداد 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2309

به "سولاری: برنامه بازی های رئال مادرید عجیب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولاری: برنامه بازی های رئال مادرید عجیب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید