سانتیاگو سولاری: تاریخ می گوید رئال مادرید بیشتر اوقات در اوج بوده است، ایسکو فرد بالغی است و به روال فعلی ادامه می دهد

به گزارش مجله پریها، سانتیاگو سولاری، سرمربی رئال مادرید حواشی اخیر مربوط به ایسکو را فراموش شده می داند.

سانتیاگو سولاری: تاریخ می گوید رئال مادرید بیشتر اوقات در اوج بوده است، ایسکو فرد بالغی است و به روال فعلی ادامه می دهد

به گزارش خبرنگاران ، سانتیاگو سولاری کنفرانس خبری اش پیش از بازی رئال مادرید مقابل رایووایکانو در هفته آتی رقابت های لالیگا را با صحبت درباره حواشی اخیر به وجود آمده درباره ایسکو، مهاجم سفیدها آغاز کرد.

سرمربی رئال مادرید گفت: حرکت ایسکو در برابر طرفداران را از فاصله بسیار دور دیدم. به نظرم او به یک خطا یا کرنر اعتراض کرد، نمی دانم! ایسکو فرد بالغی است. این بازیکن حرفه ای تاکنون شادی های زیادی به باشگاه بخشیده و اطمینان داریم به همین روال ادامه خواهد داد. همه بازیکنان هر روز تمرین می نمایند تا در دسترس مربی باشند.

سولاری در ادامه اضافه نمود: رایو وایکانو نقاط قوت زیادی دارد و ازمالکیت خوبی روی توپ و میدان برخوردار است. آن ها معمولا توپ را به شما نمی دهند و معمولا هم بازی را خوب آغاز می نمایند. برای شکست چنین تیمی باید از دقیقه یک محکم و جدی بازی کنیم و البته فرصت طلب باشیم.اینجا هستیم تا راه چاره پیدا کنیم. فکر نمی کنم مقابل اوئسکا کمتر از حدی که باید، جنگنده بودیم اما بازی با زسکا مسکو به کلی فرق داشت و فاکتورهای دیگری در نتیجه تاثیر داشت.

او اظهاراتش را با این جملات به سرانجام رساند: کوشش خواهیم کرد پرونده سال جاری را با یک پیروزی ببندیم و برای این کار به حمایت تمام طرفداران احتیاج داریم. چطور می توانیم بعد از این همه سال و 13 قهرمانی اروپا به رئال مادرید شک داشته باشیم؟ هنوز در تمام تورنمنت ها حضور داریم. فوتبال ورزشی طاقت فرسا و رقابت طلب است. تاریخ فوتبال می گوید رئال مادرید در اغلب اوقات در اوج بوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1995

به "سانتیاگو سولاری: تاریخ می گوید رئال مادرید بیشتر اوقات در اوج بوده است، ایسکو فرد بالغی است و به روال فعلی ادامه می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سانتیاگو سولاری: تاریخ می گوید رئال مادرید بیشتر اوقات در اوج بوده است، ایسکو فرد بالغی است و به روال فعلی ادامه می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید