روح الله سیف اللهی: مقابل پدیده بدشانس بودیم، انتظار نداشتم الهامی آن طور رفتار کند

به گزارش مجله پریها، هافبک تیم فوتبال پارس جنوبی تاکید نمود که تیمش در بازی با پدیده بدشانس بود و می توانست در این بازی سه امتیاز را بگیرد.

روح الله سیف اللهی: مقابل پدیده بدشانس بودیم، انتظار نداشتم الهامی آن طور رفتار کند

روح الله سیف اللهی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد بازی تیمش برابر پدیده خراسان گفت: می دانستیم بازی سختی داریم، چون پدیده از تیم های خوب لیگ است و بازیکنان این تیم به دلیل نتایج خوب و صدرنشینی در لیگ برتر واقعاً روحیه و انگیزه زیادی داشتند. ما هم در زمین خودمان واقعاً دنبال برد بودیم تا موقعیت مان را در جدول بهتر کنیم، اما در این بازی بدشانسی آوردیم.

هافبک تیم فوتبال پارس جنوبی در ادامه اضافه نمود: این درست است که در نیمه اول چندان خوب نبودیم، ولی در نیمه دوم بازی در دست ما بود که چند موقعیت خوب را از دست دادیم. ما می توانستیم سه امتیاز این بازی را بگیریم، اما با بدشانسی متوقف شدیم.

سیف اللهی با اشاره به حاشیه های ایجاد گردیده در این بازی و اینکه مدعی گردیده بود ساکت الهامی، مربی پدیده به او توهین نموده بود، خاطر نشان کرد: من می خواستم اوت را پرتاب کنم که الهامی توپ را در اختیار گرفت و آن را به من نداد. انتظار نداشتم الهامی آن طور رفتار کند، ولی دوست ندارم دیگر در مورد این موضوع صحبت کنم. هر چه بود دیگر تمام گردیده است.

وی با اشاره به بازی تیمش برابر ماشین سازی در جام حذفی آن هم در حالی که در لیگ برتر مقابل این تیم شکست خوردند، توضیح داد: شرایط جام حذفی متفاوت است و هر تیمی این شانس را دارد که با پنج بازی به قهرمانی برسد. ما انگیزه زیادی برای این بازی داریم و می خواهیم با شکست دادن ماشین سازی به مرحله بعد برویم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 بهمن 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1371

به "روح الله سیف اللهی: مقابل پدیده بدشانس بودیم، انتظار نداشتم الهامی آن طور رفتار کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روح الله سیف اللهی: مقابل پدیده بدشانس بودیم، انتظار نداشتم الهامی آن طور رفتار کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید