روایتی تازه از 11 هنرمند تجسمی در گالری 4

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران، نمایشگاه آثار نقاشی و تصویرسازی با عنوان 1511 و با گردآوری ساغر مسعودی، نقاش و پرفورمنسر از 16 آذرماه در گالری 4 شروع به کار می نماید.

روایتی تازه از 11 هنرمند تجسمی در گالری 4

آثار هنرمندانی همچون کامبیز درم بخش، مصطفا اکبری، مهرداد جعفری، علیرضا چلیپا، ساغر حمزه لو، سهیل دانش اشراقی، محسن فولادپور، آذرخش فراهانی، واهیک هارتونیان، آنیتا یعقوبی و ساغر مسعودی در معرض دید عموم گذاشته می گردد.

موضوع نمایشگاه 1511 آزاد است و این نمایشگاه تا 22 آذرماه ادامه دارد.

در بیانیه 1511 آمده است: زیاد فکر کردیم، به زمان، به زمان، که از لابه لای انگشتانمان با نسیمِ تفکر می گذشت، به زمان که شبیه آوای لالایی زنانی که برای فرزندانشان در غربت، چه جانسوز می خواندند، زنانی با شوهران برنگشته از جنگ، زیاد فکردیم، به زمان، شاید ما متعلق به زمان دیگری بودیم، و این غربت شاعرانه با احساس، با غمی ته نشینِ دل، بدتر از کابوسِ لزجِ هزار جنگ، بود که داشت چون تانک از ما می گذشت، ما خط خطی های رنگ پاشی شده، این، قلموی خمپاره، زیاد فکر کردیم، به زمان، و بماند چه بر ما گذشت. هزار و پانصد و یازده

علاقه مندان می توانند برای بازدید از این نمایشگاه همه روزه از ساعت 9 تا 23 به گالری 4 واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سید خندان، کوچه اشراقی، شماره 4 مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1960

به "روایتی تازه از 11 هنرمند تجسمی در گالری 4" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایتی تازه از 11 هنرمند تجسمی در گالری 4"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید