بازدید بیش از شصت هزارنفر از موزه ملی ایران در ایام نوروز98

به گزارش مجله پریها، پس از سرانجام ایام نوروز در موزه ملی ایران، پایش آمارها حاکی از 60517 نفر بازدید متشکل از ایرانی با رقم 57251 و غیر ایرانی با رقم 3266 بوده است.

بازدید بیش از شصت هزارنفر از موزه ملی ایران در ایام نوروز98

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی موزه ملی ایران، جبرییل نوکنده مدیر موزه ملی ایران ضمن اعلام این خبر اضافه کرد: اجرای برنامه های متنوع ویژه نوروزی این موزه نقش بسزایی در جذب مخاطبان داشته و باعث شد تا مهمانان ساعاتی خوش و بیادماندنی را در موزه مادر کشور تجربه نمایند.

وی توضیح داد: اجرای موسیقی اقوام ایرانی در نوروزگاه این موزه و ایجاد فضای فرهنگی مفرح با الگوی ایرانی با استقبال ویژه مهمانان روبرو شد.

وی از دیگر عوامل موثر در جلب مخاطبان را اجرای پیروز برنامه شبی با موزه با حضور بیش از ده هزارنفر بازدیدنماینده مطرح کرد و اضافه کرد: نمایشگاه کشفیات چهاردهه باستان شناسی ایران نیز با گستردگی به پهنای جغرافیای ایران و نمایش آثاری برای اولین بار، نقش مهمی در جلب رضایت بازدیدنمایندگان داشته و اینکه هم زمان امکان گردش در تاریخ و فرهنگ کشور هلند به واسطه برگزاری نمایشگاه باستان شناسی و هنر سرزمین هلند به روایت موزه درنتس فراهم بود نیز تجربه متفاوتی را در نظر مهمانان رقم زد.

مدیر موزه ملی ایران در خاتمه ضمن آرزوی سالی خوش و توام با سلامتی برای هم میهنان گرامی ازحضور گرم و صمیمانه علاقمندان و دوستداران موزه ملی ایران قدردانی کرد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 12 تیر 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2397

به "بازدید بیش از شصت هزارنفر از موزه ملی ایران در ایام نوروز98" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید بیش از شصت هزارنفر از موزه ملی ایران در ایام نوروز98"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید