رقیب جدید گروه خودروسازی تسلا در راه است ، فورد ماخ 1 تا سال 2020 در مسیر جاده ها می تازد

به گزارش مجله پریها، گروه خودروسازی فورد نخستین تصویر رسمی از خودروی الکتریکی موسوم به ماخ 1 را رونمایی کرد. این خودرو هوشمند رقیبی جدی برای خودروهای الکتریکی تسلا در نظر گرفته می گردد.

رقیب جدید گروه خودروسازی تسلا در راه است ، فورد ماخ 1 تا سال 2020 در مسیر جاده ها می تازد

به گزارش خبرنگاران به نقل از بیزینس اینسایدر، فورد نخستین عکس های مرتبط با خودرو موسوم به ماخ 1 را رونمایی کرد. این خودرو الکتریکی از خودرو کلاسیک فورد موستانگ الهام گرفته گردیده است.

بر اساس اطلاعات منتشر گردیده از گروه خودر سازی فورد، محدوده حرکت این خودرو 300 مایل در ساعت است و قرار است تا سال 2020 به بازار جهانی ارائه گردد. قیمت احتمالی این خودرو تا مرز 40 هزار دلار در نظر گرفته گردیده است.

شرکت فورد اعلام نموده که قصد دارد 11 میلیارد دلار را در این حوزه سرمایه گذاری کند. درواقع این شرکت به عنوان بخشی از برنامه خود، اعلام نموده که تا سال 2022، بیش از 40 اتومبیل الکتریکی جدید را در سراسر جهان راه اندازی خواهد نمود.

فراموش نکنیم که ماخ 1، نام مستعار و موقت این مدل است، ماخ 1 یک نام تاریخی برای این مدل با کارایی بالا از شرکت موستانگ است و انتخاب این نام نیز بسیار بحث برانگیز گردیده است. چرا که گرچه الهام بخش این خودرو موستانگ است اما طراحی بخش پشتی آن به شدت مشابه با بی ام دبلیو و مدلهای X6 و X4 انجام گردیده است.

منبع: انتخاب
انتشار: 22 شهریور 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 414

به "رقیب جدید گروه خودروسازی تسلا در راه است ، فورد ماخ 1 تا سال 2020 در مسیر جاده ها می تازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقیب جدید گروه خودروسازی تسلا در راه است ، فورد ماخ 1 تا سال 2020 در مسیر جاده ها می تازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید