راهنمای خرید اسمو پاکت Osmo Pocket

به گزارش مجله پریها، دوربین جیبی Pocket یک دوربین همه منظوره با یک تثبیت کننده توکار و از جمله کالای دیجیتال پر مصرف در دنیای ولاگری و بلاگری است. همان طور که از اسمش پیداست، اندازه کوچکی داشته و استفاده از آن بسیار ساده است. دوربین شبیه چیزی است که بر روی هواپیماهای بدون سرنشین DJI یافت می گردد و می تواند با رزولوشن 4K ویدیو و تصاویر در مدهای مختلف ضبط کند.

راهنمای خرید اسمو پاکت Osmo Pocket

دوربین Osmo در درجه اول بلاگرها و خبرنگارها را هدف قرار می دهد، و به نظر می رسد مشخصات محصول منعکس کننده این موضوع باشد که به راحتی می تواند از این دوربین برای اهداف روزمره و ضبط تصاویر خبری و اینستاگرامی استفاده نمایید.

دوربین درون یک حلقه سه محوری قرار می گیرد که حتی وقتی که شما در حال راه رفتن و صحبت کردن هستید، دوربین را ثابت نگه می دارد و به این صورت از لرزش تصویر جلوگیری می نماید

اگر چه تکنولوژی داخل دوربین و حلقه به طور خاص انقلابی نیستند، اما دوربین DJI Osmo Pocket منحصر به فرد است، زیرا این دوربین، دو محصول را در یک بدنه ترکیب می نماید و یک محصول با سایز کوچک ایجاد می نماید که به ضبط تصاویر باکیفیت و خروجی مناسب یاری خواهد نمود.

مشاهده انواع Osmo Pocket

مشخصات کلیدی اسمو پاکت Osmo Pocket چیست؟

  • 25.7mm (equiv) F2 lens (80 degrees FOV)
  • 1/2.3″ CMOS sensor
  • 12MP resolution
  • 4K Ultra HD video: 3840 x 2160 24/25/30/48/50/60p,
  • FHD: 1920×1080 24/25/30/48/50/60/120p
  • ISO 100-3200
  • Built-in gimbal
  • Weight: 116g / 4oz
  • Dimensions: 121.9 x 36.9 x 28.6 mm
  • قابلیت ارتقا حافظه از طریق کارت حافظه تا 256GB
  • LiPo 875 mAH 6.738 Wh battery, 140 دقیقه فیلمبرداری ممتد در رزولوشن فول اچ دی و 30 فریم بر ثانیه
  • 48 KHz AAC audio output

عملکرد اسمو پاکت Osmo Pocket چگونه است؟

Osmo Pocket فقط دارای دو دکمه است که عملکرد جداگانه را بسیار ساده می نماید. دکمه سمت راست Osmo Pocket را روشن می نماید ، کنترل های صفحه لمسی به شما امکان می دهد حالت های مختلف عکسبرداری (عکس ، فیلم ، سرعت آهسته ، تایم لپ ، پانو) ، وضوح ضبط (4K یا 1080p) ، تنظیمات دسترسی مانند پیگیری سریع، حالت آهسته و مواردی از این دست را مدیریت نمایید. دکمه سمت چپ با نقطه قرمز، دکمه آغاز ضبط تصاویر یا عکس برداری است.

یک آپشن وجود دارد که از طریق آن با استفاده از یک آداپتور می توانید دستگاه را به موبایلتان متصل نموده و از طریق نرم افزار اختصاصی DJI Mimo بر روی موبایل، دوربین را کنترل نمایید. استفاده از این اپلیکیشن قابلیت های بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد، به واسطه این اپلیکیشن تصویر و جزئیات بیشتری را در حین فیلم برداری خواهید دید و اگر تنظیمات نوری یا فوکوس نامناسب باشد به راحتی متوجه این موضوع خواهید شد. اگرچه این ایده خوب است ، اما در عمل اتصال یک گوشی به Osmo Pocket بهترین ویژگی آن را از بین می برد: سادگی آن.

برای مبتدیان اتصال گوشی به دوربین بسیار راحت است اما اگر از کاور برای گوشی بهره ببرید این موضوع میتواند دردسر ساز باشد، . اگرچه اتصال تلفن و استفاده از برنامه به شما ایده بهتری از آنچه ممکن است عکاسی کنید می دهد ، اما وقتی تلفن متصل شد ، مجموعه گوشی و دوربین واقعاً نامتعادل است.

یک آپشن برای اتصال با بلوتوث وجود دارد که می توانید آن را در قسمت پایین Osmo Pocket وصل کنید ، که به شما امکان می دهد بدون اتصال تلفن به دوربین Osmo ، فیلم هایی را که می گیرید کنترل کنید .

مشاهده قیمت و خرید

مزایای DJI Osmo Pocket که نمیتوان از آن چشم پوشی کرد:

  • سبک و آسان برای استفاده به عنوان یک دستگاه مستقل
  • قابلیت های فیلم 4k
  • تثبیت کننده دوربین
  • کیفیت صوتی مناسب
  • کنترل های صفحه لمسی
  • آنچه می خواهیم بهبود یابد:
  • متاسفانه هنگام اتصال دورین به این گجت تعادل به درستی حفظ نمی گردد و در صورتی که از کاور استفاده نمایید این مشکل محسوس تر خواهد شد.
  • فاقد WiFi یا بلوتوث داخلی برای اتصال به برنامه
  • پوشش متحرک برای آداپتور گوشی های هوشمند کوچک است

کیفیت فیلم برداری با DJI Osmo Pocket چگونه است؟

یکی از بهترین ویژگی های این محصول قابلیت فیلم برداری با کیفیت 4k و 30 فریم بر ثانیه است که از لرزشگیر هم استفاده می نماید تا ویدیوی ضبط شده از حداقل لرزش برخوردار باشد. این دوربین همینطور می تواند ویدیوهای اسلوموشن با فریم 120 و رزولوشن فول اچ دی ضبط نماید. به طور کلی می توان گفت کیفیت تصاویر ضبط شده توسط این دوربین همانند پهبادهای این برند و تلفن های هوشمند امروزی است.

رنج ایزو در این دوربین بین 100 تا 3200 بوده و از اپرچر f2 استفاده می نماید، برای اینکه بتوانید بهترین خروجی را با این دوربین داشته باشید پیشنهاد می کنیم از آن در هوای افتابی و نور کافی بهره ببرید.

تثبیت کننده دوربین Osmo Pocket واقعاً چشمگیرترین ویژگی آن است. استفاده از آن از تثبیت کننده های عظیمتر آسان تر است و به نظر می رسد به همان اندازه قابل اعتماد باشد ، احتمالاً به این دلیل که فناوری تثبیت کننده داخلی ابتدا برای پایدار نگه داشتن دوربین های متصل به پهپادها ایجاد شده است. لحظه ای که Osmo Pocket را روی دوربین چرخانده و به محل خود می چرخد تا ردیابی آنچه در مقابل آن واقع شده است را آغاز کنید. همانطور که شما حرکت می کنید ، گیمبال با شما حرکت می نماید تا تصاویر صاف و چشمگیری ایجاد کند.

مشاهده قیمت و خرید

کیفیت صدای ضبط شده DJI Osmo Pocket چگونه است؟

کیفیت صدای ضبط شده نیز بسیار خوب بوده و میتوان گفت صدا در بیشتر سناریوها بسیار واضح و بلند است و میتوان آن را با خروجی تلفن های هوشمند رده بالا مقایسه کرد.

کیفیت عکس های DJI Osmo Pocket چگونه است؟

اگر به دنبال عکس برداری با این دوربین هستید می توانیم این موضوع را به شما اطمینان دهیم که کیفیت تصاویر قابل رقابت با دوربین های هوشمند امروزی هستند. رزولوشن دوربین 12 مگاپیکسل بوده و زمانی که شرایط نوری مناسب باشد، همه چیز در بهترین حالت خود واقع شده است. سنسور CMOS 1 / 2.3 اینچی و لنز F2 بسیار شبیه به آنچه در تلفن های هوشمند استاندارد وجود دارد و انتظار می رود تصاویر تقریباً یکسان باشند.

متأسفانه ، به نظر می رسد Osmo Pocket هنگام عکسبرداری از سوژه های در حال حرکت سریع مشکل دارد و هر چقدر سرعت سوژه بالاتر باشد میزان تاری سوژه نیز بیشتر خواهد بود، این موضوع معمولا به سرعت شاتر دوربین بستگی دارد. نکته ای که قابل توجه است سهولت تعویض حالت عکس و فیلم در صفحه لمسی است که البته همواره هم به خوبی عمل نمی نماید.به طور مقال ممکن زمانی که در حالت فیلم برداری هستید، ناگهان حالت دوربین به عکس برداری تغییر کند و این موضوع می تواند دردسر ساز باشد.

به جز این مورد همه چیز بسیار خوب بوده و تصاویر شارپ هستند، همچنین کنتراست، رنج دینامیکی و اشباع رنگ ها در بهترین حالت خود هستند و نویز تصاویر در شرایط نوری مناسب، مطلوب ارزیابی می گردد.

مشاهده لوازم جانبیOsmo Pocket

خرید DJI Osmo Pocket به چه کسانی توصیه می گردد؟

DJI Osmo Pocket دقیقاً یک وسیله ضروری برای همه نیست ، اما در ضبط تصاویر ویدئویی با کیفیت و تثبیت شده برای اندازه کوچک آن بسیار شگفت آور عمل می نماید. Osmo Pocket گزینه خوبی برای ضبط تصاویر تکمیلی BTS در یک عکس عظیم یا داستان های ویدیویی POV برای وبلاگ نویسان و اینفلوئنسرها است. عملکرد ساده آن باعث می گردد تا کسانی که تجربه زیادی در عکاسی یا فیلم برداری دارند، از ورود به این حیطه نترسند. همچنین به نظر می رسد که این می تواند یک دوربین آغاز عالی برای بچه هایی باشد که به فراوری ویدئو علاقه نشان داده اند.

تثبیت کننده داخلی در Osmo Pocket در نهایت همان چیزی است که باعث جذابیت این گجت می گردد. اگرچه کیفیت فیلم مشابه چیزی است که از یک تلفن هوشمند استاندارد دریافت خواهید کرد ، دوربین Osmo چیزی را ارائه می دهد که یک گوشی هوشمند به سادگی نمی تواند به تنهایی انجام دهد: فیلم هایی بدون لرزش، در خصوص عکس ها هم همین موضوع صادق است و اگر نیازی به عکاسی از سوژه های متحرک ندارید لنز 12 مگاپیکسلی این دوربین انتظارات شما را برآورده خواهد نمود.

مشاهده قیمت و خرید

منبع: مجله چاپخونه
انتشار: 30 اسفند 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4013

به "راهنمای خرید اسمو پاکت Osmo Pocket" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید اسمو پاکت Osmo Pocket"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید