دلار های گم شده در مرکز معاینه فنی چه شد؟

به گزارش مجله پریها، مهدی شی دل از آزمونگران خدوم در مرکز معاینه فنی آبشناسان مبلغ 800 دلار یکی از مراجعه کنندگان را به صاحبش بازگرداند.

دلار های گم شده در مرکز معاینه فنی چه شد؟

به گزارش فارس، مدیر روابط عمومی در توضیح این خبر گفت: مرکز معاینه فنی خودرو آبشناسان در شمال غرب شهر تهران واقع شده و این مرکز به وسیله بخش خصوصی راهبری می گردد.

در روز یکشنبه مورخ 12 دی ماه این آزمونگر پاکدست در هنگام آزمون خودرو ها متوجه بسته ای دلار در کف سالن معاینه فنی شده و در کنش و عملی شایسته پس از یافتن آن بلافاصله نسبت به تحویل آن به مدیریت مرکز برای شناسایی و بازگرداندن آن به صاحب پول اقدام نموده است.

به همین دلیل حسین مقدم، مدیرعامل ستاد معاینه فنی به پاس این اقدام شایسته ضمن تقدیر از مهدی شیردل توضیح داد: این حرکت و سیره انسانی موجب افتخار و مسرت است چرا که به رغم تمام مسائل، این عضو خانواده معاینه فنی بدون هیچ چشم داشتی اصل امانتداری را به نحو احسن بجا آورده است.

وی ادامه داد: شهروندان جهت اطمینان از سلامت و ایمنی خودرو ها به مراکز معاینه فنی مراجعه و به تشخیص مراکز به عنوان یک بخش کاملا تخصصی اعتماد دارند.

بدون تردید همه همکاران با عملکرد مناسب و دلسوزانه امانتدار این اعتماد هستند. خوشبختانه این اتفاق نشان داد که همکاران این مجموعه به رعایت اصل امانتداری در همه جنبه های آن متعهد و پایبند هستند.

منبع: فرارو
انتشار: 4 فروردین 1401 بروزرسانی: 4 فروردین 1401 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4565

به "دلار های گم شده در مرکز معاینه فنی چه شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلار های گم شده در مرکز معاینه فنی چه شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید