سیستم خنک کننده دستگاه لیزر

به گزارش مجله پریها، کولینگ لیزر به عنوان قوی ترین سیستم خنک کننده دستگاه لیزر در اکثر کلینیک های لیزر به کار می رود و امروزه اطلاعات زیادی در رابطه با این دستگاه خنک کننده در سایت ها و مجلات مختلف شاهد هستیم. اگر به مجله پریها نگاهی بیندازید و مقالات این مجله را مطالعه کنید، متوجه این موضوع می شوید که امروزه لیزر جزو پر طرفدار ترین روش های از بین بردن مو های زائد محسوب می شود.

سیستم خنک کننده دستگاه لیزر

 همه دوست دارند که این روش را بدون درد، التهاب و عوارض خاصی پشت سر بگذارند که این موضوع با وجود دستگاه ایر کولینگ امکان پذیر است. زیرا وظیفه‌ ای که دستگاه های کولینگ بر عهده دارند، خنک سازی و کاهش التهابات ناشی از لیزر می باشد و این کار را به بهترین شکل ممکن انجام می دهند.

 در نتیجه دیگر افراد هنگام لیزر با سوختگی، قرمزی، التهاب، درد و سایر موارد آزاردهنده روبرو نمی شوند و یک لیزر بدون درد و سراسر تسکین را تجربه می‌ کنند.

09931390522-09355174549-021000000

آدرس: تهران، میدان ونک، ابتدا خیابان ونک برج آسمان  طبقه نهم واحد 908

در بین برند های معتبر ایرانی برند بهینا پرتو همواره هم سطح با نمونه های خارجی حرکت می‌کند و تلاش خود را کرده است که بتواند بهتر از نمونه های خارجی محصولات خود را تولید کند و قطعاً انواع خنک کننده لیزر مو زائد که در وبسایت بهینا پرتو وجود دارند از لحاظ کیفی بهتر از نمونه‌های خارجی هستند و از لحاظ قیمت کاملا منصفانه محسوب می شوند. زیرا تولید ملی به شمار می‌ آیند و از قطعات 100% ایرانی ساخته شدند. که این عامل باعث کاهش قیمت این دستگاه های خنک کننده شده است.

کولینگ لیزر چیست؟

اگر بخواهیم تعریفی کامل و جامع از کولینگ لیزر ارائه دهیم، باید بگوییم که کولینگ، یک دستگاه خنک کننده می باشد که باعث می شود در هنگام لیزر حرارت بالا، آسیبی به سطح پوست وارد نکند و این خنک کنندگی بالا سطح پوست را کاملاً بی حس خواهد کرد. که این بی حسی ناشی از سردی پوست باعث می شود تا شما در هنگام لیزر احساس درد، التهاب و سوزش نداشته باشید و بتوانید یک لیزر بدون درد و التهاب را تجربه کنید.

این دستگاه های خنک کننده تا منفی 30 درجه قابلیت خنک کنندگی دارند و این یعنی سطح پوست شما با کاهش سوخت و ساز سلولی مواجه شده و عملاً بدون تزریق هیچ داروی خاصی و یا بدون استفاده از ژل های بی حسی، فقط و فقط با هم این دستگاه کاملا بی‌ حس خواهد شد. 

در صورتی که دستگاه خنک کننده لیزر مو زائد، کلینیک مورد نظر شما کیفیت بالایی داشته باشد و از یک موتور قدرتمند بهره ببرد، قطعاً می توانید از نکاتی که در بالا ذکر کردیم به صورت کامل برخوردار شوید.

معرفی دستگاه ایر کولینگ

یکی از انواع مختلف کولینگ لیزر، ایر کولینگ می باشد و به دستگاهی گفته می شود که با کمک یک دستگاه مکمل به نام کرایو کولینگ هوای خنک را درست شبیه به یک کولر گازی روی سطح پوست می دمد و به این ترتیب سوختگی و التهاب در هنگام لیزر کاهش پیدا کرده و به حداقل ترین میزان ممکن خواهد رسید.

معمولاً هنگام لیزر با دستگاه الکساندرایت از دستگاه های ایر کولینگ هم استفاده می‌ کنند و از آنجایی که دستگاه‌های الکساندرایت برای پوست های روشن استفاده می شوند، برای اینکه پوست های روشن دچار سوختگی و التهاب ناشی از لیزر نشوند، استفاده از دستگاه خنک کننده می‌ تواند بسیار موثر واقع شود.

جهت خرید دستگاه خنک کننده ی الکساندرایت وبسایت معتبر بهینا پرتو با ارائه محصولی با کیفیت در خدمت شما می باشد. این دستگاه خنک کننده یک مکمل عالی برای دستگاه لیزر الکساندرایت به حساب می‌ آید و برند بهینا پرتو با قطعات ایرانی و با کیفیت بسیار بالا این دستگاه را تولید کرده است.

 ناگفته نماند که تمام دستگاه های تولید شده توسط این برند معتبر تحت نظر نیروهای متخصص و کاردان تولید می شوند. این مسئله چندین برابر به کیفیت محصولات بهینا پرتو می افزاید.

دستگاه های ایر کولینگ هم تا منفی 30 درجه توانایی خنک کنندگی دارند و علاوه بر بر دستگاه لیزر می توان برای انواع دستگاه های فیزیوتراپی هم از این خنک کننده ها بهره برد.

مزایای استفاده از خنک کننده لیزر

وقتی که در فرآیند لیزر از خنک کننده لیزر مو زائد استفاده شود، مزایا و نکات مثبت بسیار زیادی هستند که مورد توجه واقع می شوند. این مزایا و نکات مثبت عبارتند از:

  • عدم نیاز به بی حسی موضعی
  • عدم ایجاد آلرژی های پوستی بعد از لیزر 
  • عدم ایجاد التهاب و قرمزی در هنگام لیزر و بعد از آن
  • از بین رفتن ریسک سوختگی پوست در اثر لیزر 
  • خنک‌کنندگی سطح پوست اتا منفی 30 درجه سانتیگراد 
  • کاهش سوخت و ساز سلولی در ناحیه مورد نظر پوست
  • قابل استفاده برای تمام کلینیک های لیزر و زیبایی
  • تسکین دهنده درد های لیزر 
  • کمک به تاثیر بهتر لیزر روی نرمی، لطافت و زیبایی پوست

هر کدام از این مزایا و نکات مثبت باعث شده اند تا امروزه اکثر کلینیک های لیزر در صدد خرید انواع دستگاه کولینگ لیزر باشند و سعی کنند که با خرید این دستگاه ها در سطح کیفی بالا رضایت مشتری های خود را جلب کنند.

اگر از طریق برند معتبر بهینا پرتو دستگاه کولینگ مورد نظر خود را خریداری کنید، ما این اطمینان را به شما می دهیم که می‌ توانید از تمام این مزایا و نکات مثبت تا مدت زمان طولانی و تا سال های سال برخوردار شوید بدون اینکه مشکلی در عملکرد دستگاه به وجود بیاید و یا نیاز به تعمیر پیدا کند. زیرا این دستگاه ها کیفیت ساخت بسیار بالایی را دارا هستند و از موتور قدرتمند بهره می ‌برند و تا سالیان سال قابل استفاده می باشند.

خرید دستگاه خنک کننده لیزر موهای زائد

جهت خرید دستگاه ایر کولینگ یا دستگاه های خنک کننده لیزر مو زائد باید یک مرجع و برند معتبر را انتخاب کنید و پس از آن خریدتان را انجام دهید.

 چون امروزه خرید از برند های خارجی در کشور ایران امکان پذیر نیست و به علت تحریم هایی که وجود دارد، خریداری دستگاه های خارجی به صورت اورجینال به مسئله‌ ای غیرممکن تبدیل شده است.

پس بهتر است کلینیک های لیزر به سراغ برند های ایرانی بروند و در میان تمام برند های ایرانی، قطعاً برند بهینا پرتو حرف اول را می‌ زند و با تولید محصولات متفاوت و با کیفیت، این امکان را برای همه ی کلینیک های لیزر، زیبایی و فیزیوتراپی فراهم کرده است تا بتوانند بر اساس اولویت های خود دستگاه های ایر کولینگ را در بالاترین سطح کیفیت و با مناسب ترین قیمت خریداری کنند.

سخن آخر

کولینگ لیزر به عضوی مهم در کلینیک های لیزر تبدیل شده است و اگر یک کلینیک بخواهد که در کار خود عالی و موفق عمل کند، قطعاً باید از این دستگاه های خنک کننده در روند کاری بهره ببرد تا مشتری ها دیگر التهاب و عوارض لیزر را احساس نکنند و یک لیزر بدون درد را پشت سر بگذارند. با مطالعه مقالاتی که در مجله پریها در رابطه با فرایند لیزر ثبت شده است قطعا می توانید اطلاعات دقیق‌ تری از نقش کولینگ ها در فرایند لیزر، پیدا کنید.

انتشار: 14 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1402 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4817

به "سیستم خنک کننده دستگاه لیزر" امتیاز دهید

1 کاربر به "سیستم خنک کننده دستگاه لیزر" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیستم خنک کننده دستگاه لیزر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید