خشم فرهاد مجیدی علیه دو ستاره استقلال، رفتارهای پرخطری که دردسرساز شدند خبرنگاران

به گزارش مجله پریها، دو ستاره استقلال با تصمیم فرهاد مجیدی سرمربی استقلال به دلیل رفتارهای پرخطر کرونایی 5 درصد از قراردادهایشان را جریمه شدند

خشم فرهاد مجیدی علیه دو ستاره استقلال، رفتارهای پرخطری که دردسرساز شدند خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، فرهاد مجیدی سرمربی استقلال روز گذشته طی اطلاعیه ای اعلام کرد هر بازیکنی مصاحبه حضوری با رسانه های مختلف تصویری داشته باشد و در محافل مختلف پروتکل های بهداشتی را رعایت نکند، 5 درصد از قراردادش را جریمه خواهد شد.

این تصمیم را فرهاد مجیدی در پی ابتلای 9 عضو تیمش به ویروس کرونا اتخاذ کرد تا بتواند جلوی سهل انگاری بازیکنان و مربیان را بگیرد. از این رو او برای آنکه نشان بدهد عزمش برای مبارزه با کرونا در استقلال حداقل تا زمان مسابقات لیگ قهرمانان آسیا جدی است، با دو ستاره تیمش برخورد جدی کرده است.

مسئولان باشگاه استقلال قرار بود این هفته 5 درصد از مطالبات بازیکنان را پرداخت کنند که فرهاد مجیدی به باشگاه اعلام کرده این مبلغ برای دو بازیکن تیمش یعنی داریوش شجاعیان و محمد نادری واریز نشود و به عنوان جریمه آنها محسوب شود.

نادری طی روزهای گذشته در مصاحبه ای حضوری با یکی از رسانه ها شرکت کرده بود و شجاعیان نیز در یک کلینیک کاشت مو حضور یافت و فعالیت تبلیغاتی داشت. رفتارهای پرخطر کرونایی این دو ستاره سبب شده تا مجیدی آنها را با جریمه روبرو کند.

سرمربی استقلال در صحبتی که امروز با بازیکنان تیمش در محل تمرین داشت ضمن اعلام جریمه 5 درصد به دو بازیکن مذکور به سایر بازیکنان نیز بار دیگر تذکر داد از انجام مصاحبه تصویری و همچنین حضور در محافل پرخطر کرونایی پرهیز کنند تا با جریمه نقدی روبرو نشوند.

مجیدی ضمن تاکید بر اینکه همه بازیکنان را برای مسابقات آینده لیگ برتر نیاز دارد، از نفراتش خواست تا همه مسائل بهداشتی را رعایت کنند که اگر این اتفاق نیفتد مجبور به برخورد جدی با نفر ات خاطی خواهد شد

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 فروردین 1400 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4073

به "خشم فرهاد مجیدی علیه دو ستاره استقلال، رفتارهای پرخطری که دردسرساز شدند خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خشم فرهاد مجیدی علیه دو ستاره استقلال، رفتارهای پرخطری که دردسرساز شدند خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید