خبرنگاران مسابقه محبت آمیز فوتبال ستارگان ایران با منتخب گنبدکاووس برگزار می گردد

به گزارش مجله پریها، گنبدکاووس - خبرنگاران - رئیس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس اعلام نمود که یک دیدار محبت آمیز و خیرخواهانه به نفع سیل زدگان با حضور تعدادی از ستارگان فوتبال کشورمان حاضر در جام جهانی 1998، با تیم منتخب این شهرستان برگزار می گردد.

خبرنگاران مسابقه محبت آمیز فوتبال ستارگان ایران با منتخب گنبدکاووس برگزار می گردد

حجت الله یوسفی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: این دیدار محبت آمیز ساعت 19:30 روز آدینه هفته جاری در ورزشگاه پنج هزار نفری آزادی گنبدکاووس برگزار خواهد شد و تمامی عواید آن برای یاری به سیل زدگان این شهرستان تخصیص می یابد.

وی اضافه نمود: تا این لحظه بیشتر بازیکنان تیم ایران در جام جهانی 98 فرانسه برای بازی خیرخواهانه روز آدینه اعلام آمادگی نموده و حضور می یابند مگر آنکه برای بازیکنی مسئله ای ایجاد گردد ونتوانند بیایند.

یوسفی اضافه نمود: برگزاری این دیدار محبت آمیز با مشارکت فرمانداری ویژه، اداره ورزش و جوانان و هیأت فوتبال گنبدکاووس برنامه ریزی شده است و بهای بلیط آن نیز 100 هزار ریال پیش بینی شده که چون عواید آن به سیل زدگان اختصاص می یابد هر فرد می تواند هر تعداد بلیط که بخواهد، خریداری نماید.

وی توضیح داد: مطابق برنامه ریزی صورت گرفته کاروان تیم منتخب ستارگان فوتبال ایران در جام جهانی 98 عصر فردا پنجشنبه وارد استان گلستان شده و در یک هتل در آزادشهر از شهرهای همجوار گنبدکاووس اسکان می یابد.

رییس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس، دیدار با فرماندار ویژه گنبدکاووس و بازدید از بعضی مناطق سیل زده شهرستان و برپایی مراسم گلریزان برای جمع آوری یاری های مردمی برای سیل زدگان از برنامه های جانبی قبل از آغاز مسابقه فوتبال است.

شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

/ 3039/ 1860

منبع: ایرنا
انتشار: 15 مرداد 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2542

به "خبرنگاران مسابقه محبت آمیز فوتبال ستارگان ایران با منتخب گنبدکاووس برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مسابقه محبت آمیز فوتبال ستارگان ایران با منتخب گنبدکاووس برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید