خبرنگاران ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی قشم از چهارشنبه فعال می گردد

به گزارش مجله پریها، قشم- خبرنگاران- در راستای پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در جزیره قشم، ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی قشم از فردا، چهارشنبه هفتم اسفندماه فعالیت خود را شروع خواهد نمود.

خبرنگاران ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی قشم از چهارشنبه فعال می گردد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا برای عید نوروز هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد قشم شامگاه سه شنبه با بیان این مطلب به خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: موضوع جلسه فردا نیز بحث کروناو یروس است و تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ خواهد شد.

مرتضی شیخ زاده ادامه داد: ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی قشم از همه دستگاه های متولی مسافری و گردشگری تشکیل شده است که اولین نشست آن فردا در مرکز رشد قشم برگزار می گردد.

وی توضیح داد: برای بازرسی از مکان های مختلف از جمله هتل ها، مهمان سراها، اصناف مختلف، تمامی بخش های صنعت گردشگری و نظارت بر فرایند رعایت مسایل بهداشتی درباره کرونا ویروس، علاوه بر دیگر مسایل بهداشتی، تصمیمات لازم به تصویب خواهد رسید.

شیخ زاده اضافه نمود: با توجه به شرایط ویژه جزیره قشم، و بر اساس دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد در این جزیره، مرخصی تمام مدیران و مسوولان سازمان مزبور لغو شد.

وی ادامه داد: نمیتوان خدمات رسانی به مردم را به بهانه شرایط ویژه قطع کرد و از این رو کوشش داریم شرایطی فراهم گردد تا در کنار سرویس دهی به مردم، ضوابط بهداشتی نیز رعایت گردد.

جزیره قشم دارای 27 ژئوسایت و بیش از 200 محوطه تاریخی است. غارهای خوربس، غار نمکی، جنگل های دریایی حَرّا، جزایر ناز، خلیج دلفین ها، دره ستاره ها، تنگه و دره چاهکوه و بام قشم از جمله جاذبه های گردشگری قشم است. همچنین سواحل زیبا، قلعه پرتغالی ها، موزه ژئوپارک، سایت تخم گذاری لاک پشت های پوزه عقابی، چاه های تلا و بادگیرهای بندر تاریخی لافت از دیگر جاذبه های گردشگری این جزیره است.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و 500 کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول 135 کیلومتر و عرض میانگین 11 کیلومتر در خلیج فارس گسترده شده است و 300 کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، هنگام و لارک با حدود یکهزار و 550 کیلومتر مربع وسعت در میان آب های خلیج فارس به موازات ساحل استان هرمزگان گسترده شده است و 150 هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 اسفند 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3160

به "خبرنگاران ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی قشم از چهارشنبه فعال می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی قشم از چهارشنبه فعال می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید