حسن روشن: استقلالِ فعلی خطرناک تر از پرسپولیس است، دربی را نگاه نمی کنم!

به گزارش مجله پریها، حسن روشن معتقد است که تیم استقلال در دربی 88 خطرناک تر از پرسپولیس است.

حسن روشن: استقلالِ فعلی خطرناک تر از پرسپولیس است، دربی را نگاه نمی کنم!

حسن روشن در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره هشتاد و هشتمین دربی پایتخت که ساعت 18:30 فردا (پنجشنبه) برگزار می گردد، گفت: حساسیت ها باعث می گردد که این بازی از حالت عادی خارج گردد. دو تیم برای نباختن وارد زمین می شوند تا اگر اتفاقی در جریان بازی افتاد، بتوانند گل بزنند.

وی اضافه کرد: نمی خواهم دربی فردا را ببینم، چون اگر ببینم، باید حرف بزنم، آن وقت برخی از دوستان ناراحت می شوند. به خاطر آرامش تیم، بازی را نگاه نمی کنم، اما در هر شرایطی، می خواهم استقلال ببرد. بازی فردا، فرصت خوبی برای برخی از بازیکنان است که از آنها انتقاد کردم. اینها باید خودشان را نشان دهند و بگویند در حد استقلال هستند. کسانی که برای اولین بار دربی را تجربه می نمایند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: فوتبال برد و باخت دارد، اما دوست دارم استقلال برنده از زمین خارج گردد. پرسپولیس از نظر روحی شرایط بهتری به نسبت استقلال دارد. پرسپولیسی ها در آسیا به مرحله نیمه نهایی رفته و در لیگ برتر هم خوب نتیجه گرفته اند، اما استقلال خطرناک تر از پرسپولیس است. استقلال موقعیت خوبی ندارد و می تواند بهتر از پرسپولیس نتیجه بگیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 مهر 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 505

به "حسن روشن: استقلالِ فعلی خطرناک تر از پرسپولیس است، دربی را نگاه نمی کنم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسن روشن: استقلالِ فعلی خطرناک تر از پرسپولیس است، دربی را نگاه نمی کنم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید