حبیب دهقان نسب حذفیات سریال امنیتی را فاش کرد

به گزارش مجله پریها، حبیب دهقان نسب گفت: در سرجوخه در فیلمنامه ای که خواندم همسرم فوت شده بود و قرار بود من که نقش سالار را داشتم ازدواج مجدد کنم که بعد از آن در پخش مادر سالار فوت شد و معشوقه من تبدیل شد به زنی که جدا شده است.

حبیب دهقان نسب حذفیات سریال امنیتی را فاش کرد

حبیب دهقان نسب بازیگر که در سریال های شاخص امام علی، مختار و در پناه تو بازی نموده در مصاحبه با ایران گفت: آخرین کار تصویری ام در تلویزیون سر جوخه بود و گیلدخت هم به زودی از آی فیلم پخش می گردد.

دهقان نسب درباره سانسور هایی که در سریال های تلویزیونی اعمال می گردد گفت: کلاً قاعده تلویزیون است متن هایی که تصویب می گردد به علت طولانی بودن خوانده نمی گردد، وقتی به فراوری واجرا می رسد، چون متن یک اثر ادبی است و به صورت نمایش در می آید و طبعتاً تغییراتی در آن ایجاد می گردد.

وی ادامه داد: وقتی کار فراوری تمام می گردد در بازبینی نهایی برای تایید پخش متوجه صحنه هایی می شوند که مورد تأیید شان نیست و دست به حذف سکانس و تغییر دیالوگ ها می زنند، به عنوان مثال در سرجوخه در فیلمنامه ای که خواندم همسرم فوت شده بود و قرار بود من که نقش سالار را داشتم ازدواج مجدد کنم که بعد از آن در پخش مادر سالار فوت شد و معشوقه من تبدیل شد به زنی که جدا شده است.

بازیگر سریال امام علی خیلی از حذف و سانسور بازی هاش در تلویزیون دلخور نیست و معتقد است: روابط عمومی قوی ندارم و هیچ وقت دوست نداشتم در چشم باشم، پیشنهاد نقش سینمایی به من نمی گردد، تئاتر هم در آمد زا نیست و تنها راه معیشت زندگی از بازی در تلویزیون می گذرد.

کرونا هم باعث شد سریال سازی متوقف گردد و کسانی که بی حاشیه هستند و بی سر و صدا کمتر در تلویزیون به آن ها نقش داده می گردد، حرفه ما بازیگری است و تحصیلاتش را داریم و از این راه تامین معاش می کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که کدام نقش هایی را که بازی نموده دوست دارد گفت: تعداد نقش هایی که بازی کردم زیاد است و خیلی سخت است که بگویم کدام را بیشتر دوست دارم، ولی سگ کشی، سفر سرخ که هیچ وقت اکران نشد، سفر به چزابه و سریال مختار و امام علی و در پناه تو را بیشتر از همه کارهایم دوست دارم.

دهقان نسب درباره نقش روحانی در سریال گیلدخت گفت: نقش من در فیلمنامه ای که خواندم روحانی نبود و متولی امامزاده بود، چند سکانس هم با لباس معمولی فیلمبرداری کردیم تا یک روز سر صحنه گفتند باید لباس روحانی بپوشید که خلاصه بعد از صحبت با تهیه نماینده و کارگردان قرار شد در برخی صحنه ها به علت اینکه متولی امامزاده که بزرگ ده است و مردم برای مسائل به او مراجعه می نمایند لباس روحانی بپوشد.

وی توضیح داد: گیلدخت سریال تاریخی نیست و تم عاشقانه و قصه ظلم ستیزی دارد و به زندگی امروزی ما نزدیک است مثل مختار و امام علی تاریخی نیست.

در آن سریال ها بازیگر برای اینکه به نقشش نزدیک گردد کتاب هایی را باید مطالعه کند، چون از زمانه ای که در آن زندگی می کنیم فاصله زیادی دارد.

دهقان نسب این روز ها مشغول خواندن فیلم نامه است و قرار است با احمد معظمی کاری را در شبکه نمایش خانگی داشته باشد.

منبع: فرارو
انتشار: 12 بهمن 1400 بروزرسانی: 12 بهمن 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4508

به "حبیب دهقان نسب حذفیات سریال امنیتی را فاش کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حبیب دهقان نسب حذفیات سریال امنیتی را فاش کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید