حافظه 64 گیگابایتی برای تلفن همراه

به گزارش مجله پریها، وقتی تلفن های همراه از نظر سخت افزاری به سرعت به کامپیوترها نزدیک می شوند باید منتظر حافظه های پرظرفیت تر هم باشیم. حالا شرکت SanDisk با معرفی اولین حافظه MicroSDXC با ظرفیت 64 گیگابایت یک گام دیگر به جلو برداشته است.

حافظه 64 گیگابایتی برای تلفن همراه

این حافظه از بسیاری از محصولات موجود در بازار سریع تر هم تلقی می گردد و در کلاس 6 با سرعت 30 مگابایت در ثانیه طراحی شده.

البته ممکن است محصول جدید روی تلفن همراه شما کار نکند چون هنوز بسیاری تلفن ها از بیش از 32 گیگابایت حافظه MicroSDXC پشتیبانی نمی نمایند.

این نوع حافظه در سال 2009 معرفی گردید و استاندارد جدیدی است که به صورت تئوری قادر به نگهداری تا 2 ترابایت اطلاعات می باشد و سایز آن هم نسبت به کارت های حافظه SD کوچکتر است و تصویر یکی از آنها را (ساخت کینگستون) در نوک انگشت ملاحظه می کنید.

این پرظرفیت ترین حافظه MicroSDXC است که وارد بازار می گردد و SanDisk گفته از ماه آینده با قیمت 219 دلار به فروش می رسد. فعلا گران است اما اطمینان داشته باشید با ورود مدل های رقیب به بازار می توانید منتظر کاهش شدید قیمت اش باشید. بعد از این می توانید کم کم آرشیو فیلم هایتان را هم روی موبایل به همراه داشته باشید!

منبع: نارنجی
انتشار: 2 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3266

به "حافظه 64 گیگابایتی برای تلفن همراه" امتیاز دهید

1 کاربر به "حافظه 64 گیگابایتی برای تلفن همراه" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حافظه 64 گیگابایتی برای تلفن همراه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید